خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: امسال تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق مرزی و کم برخوردار اذربایجان غربی اعزام می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۰۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی مهدی فتاحی با اشاره به اعزام تیم های رهنمون یعنی تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق مرزی محروم و کم برخوردار استان اظهار کرد: در این زمینه ماهانه 180 مورد تیم بهداشتی به این مناطق اعزام می شود.

وی از راه اندازی دو بیمارستان صحرایی و ثابت در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: سال گذشته در مناطق محروم شهرستان اشنویه، این بیمارستان ها راه اندازی شده و در شهریور و مهر نیز در یکی از شهرستان های مناطق محروم و کم برخوردار نیز اقدام به راه اندازی بیمارستان صحرایی یا ثابت می شود.

مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه شهدای آذربایجان غربی افزود: سالانه به تعداد چهار تا پنج مورد بیمارستان ثابت و صحرایی در نقاط کم برخوردار و محروم استان راه اندازی می شود.

وی بیان کرد: راه اندازی این بیمارستان ها در شهرستان های سردشت، پیرانشهر، نقده، مهاباد، میاندوآب، شاهین دژ، ارومیه، سلماس، خوی و ماکو انجام می شود.

فتاحی در ادامه با اشاره به آشناسازی پرستاران، پزشکان و پیراپزشکان با پدافندغیرعامل اظهار کرد: این برنامه در طول سال یک بار در مهر ماه انجام می شود.

وی با بیان سایر برنامه های بسیج جامعه پزشکی استان در طول سال عنوان کرد: در این رابطه کیفی سازی گروه های صالحین، برگزاری نشست علمی افزایش جمعیت در هر فصل سال، برگزاری یادواره شهدا، همایش توانمندسازی فضای مجازی و دیدار با خانواده شهدا پیش بینی شده است.

ارسال نظرات