مسئول امر به معروف و نهی منکر سپاه کمیجان گفت:
مسئول امر به معروف و نهی منکر سپاه کمیجان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یک امر واجب الهی است که تمام فرائض دیگر به این دو فریضه بستگی دارد.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۱۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ محمد شهبازی در سومین کارگاه امربه معروف ونهی ازمنکر ناحیه مقاومت بسیج کمیجان گفت : امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک کار فرهنگی تاثیرگذار می تواند جدای از کمک به نهادینه شدن برخی کارهای فرهنگی، زیرساختهای دینی را نیز تقویت می کند.

وی افزود:با توجه به اهمیت مقوله امر به معروف و نهی از منکر لازم است توجه بیشتری به این مهم شودو موضوعات مربوط به این بخش را جدی تر پیگیری شود

شهبازی مهمترین واجبات جامعه را توجه به امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود:امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین مبانی تفکر اسلامی در یک جامعه اسلامی است وتشکیل و تقویت برنامه های این ستاد در همه نهاد‌ها و دستگاه‌ها از ضروریت جامعه اسلامی است که بسیاری از ارزش‌های دین اسلام که به فراموشی سپرده شده را احیا می‌کند.

وی گفت:با نگاه ریشه ای به آسیب های اجتماعی؛ نشان می دهد بسیاری از مشکلات و معضلات مانند طلاق، اعتیاد، بیکاری، بزهکاری، وجود مشکلات در سیستم های اداری و تشکیلاتی، قاچاق و قانون گریزی از پیامدهای بی توجهی به نهادینه نشدن فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر است.

مسئول امربه معروف ونهی از منکر ناحیه کمیجان در این جلسه بیان کرد:اگر فریضه امر به معروف و نهی از منکر به نحو درست اجرا شود توطئه‌های و برنامه‌های تفرقه‌افکنانه و منحرفانه دشمنان با شکست مواجه می‌شود.

وی در پایان گفت:باید به گونه‌ای عمل کنیم که امر به معروف و نهی از منکر در تمام بخش ها احیا شود و همه نسبت به آن حساسیت داشته باشند.

ارسال نظرات