خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی:

راهپیمایی روز قدس انسجام امت اسلام و بصیرت مردم را به خوبی نشان داد

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس انسجام امت اسلام و بصیرت مردم را به خوبی نشان داد گفت: مشخص است رژمیم صهیونیستی، دشمنان اسلام و سر سپردگان آنها در درون کشور همه در یک صف هستند و مردم انزجار خود را از آنها نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۳۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه السلام استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: با توجه به حرکت های اخیر آمریکایی ها، انسجام جبهه کفر و استکبار و قتل عام مسلمین در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف انتظار رهبر انقلاب برای حضور پرشور تر از گذشته مردم در مراسم روز قدس بود.

وی عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه مردم بصیرت بیشتری از توطئه ها، عناد و دشمنی رژیم صهیونیستی و استکبارجهانی پیدا کردند؛ با انسجام بیشتری که بیانگر شناخت نسبت به دشمنان است به میدان آمدند.

نوفرستی با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس انسجام امت اسلام و بصیرت مردم را به خوبی نشان داد افزود: مشخص است رژمیم صهیونیستی، دشمنان اسلام و سر سپردگان آنها در درون کشور همه در یک صف هستند و مردم انزجار خود را از آنها نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: کشور ما به عنوان ام القرای جهان اسلام شناخته می شود و امام خمینی(ه) روزی را به عنوان روز حمایت از مستضعفین و مظلومین عالم نامگذاری نمودند و نجات فلسطین قبله اول مسلمین به عنوان نماد است.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان افزود: حضور آگاهانه مردم در صحنه برای حمایت از مردم فلسطین و مظلومین عالم تودهنی به دشمنان ما در منطقه، استکبارجهانی، رژیم صهیونیستی و سرسپردگان آنان در داخل کشور بود.

وی بیان داشت: در صحنه دیپلماسی از دولتمردان انتظار داریم با ارتباط بین دولت ها و رایزنی با مجامع بین المللی برای دفاع از مردم فلسطین اقدام کنند هرچند خیلی امیدوار نیستیم.

وی تصریح کرد: متاسفانه در طول 40سال انقلاب نهادهای مختلف سازمان ملل و غیره نتوانستند برای نجات مظلومین نقشی ایفا کنند چون سلطه رژیم صهیونیستی بر مجامع  بین المللی به گونه است که مردم هیچ گاه منتظر آنها نمی مانند و راه خودشان را دنبال می کنند.

نوفرستی یادآور شد: همانطور که در زمینه برجام در این سالها علارغم فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه دشمنان اساس نظام ما را هدف قرار دادند و هرگز از آن دست برنمی دارند و این مذاکرات در عرف سیاسی معامله است.

 وی ادامه داد: در آن زمان بر اساس جو تبلیغاتی و رسانه ای در جامعه، رهبری مجبور شدند اجازه دهند که مسئولین کشور اقداماتی انجام دهند و امروز خودشان بعد از چند سال متوجه شدند که نه تنها هیچ سودی نبرده ایم بلکه به دلیل عقب نشینی که مسئولین در برخی موارد داشتند عقب گردی نیز داشتیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: این را به فال نیک می گیریم که شاید برای مردم و دولتمردان صحنه بصیرتی شود و در سایر موارد به دشمنان اعتماد نکنند.

وی با بیان اینکه از همه مردم مومن و انقلابی استان برای حضور آگاهانه و با صلابت در روز قدس تقدیر و تشکر می کنم گفت: مردم بار دیگر با سردادن شعارهای محکم و کوبنده که از ابتدای انقلاب در برابر استکبار جهانی پشتیبانی خودمان را از مظلومین فلسطین و مظلومان عالم اعلام کردند.

نوفرستی خاطرنشان کرد: شعارهای استکبارستیزانه مردم تودهنی محکمی زد به جبهه کفر به سرکردگی ترامپ رئیس جمهور آمریکا که حرکت جدیدی در جبهه کفر ایجاد کرد و امیدواریم  شاهد انسجام جبهه مقاومت در سطح منطقه و جهان باشیم.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها