در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی خمین مطرح شد؛
فرماندار خمین حقوق شهروندی را یکی از مطالبات اصلی مردم دانست و گفت: رعایت حقوق شهروندی حق طبیعی هر شهروندی است و این حق باید توسط ادارات و نهادهای دولتی و کارکنان این نهادها با توجه داشتن به بحث تکریم ارباب رجوع، اجرایی شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۳۲
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی و حریم امنیت عمومی خمین، با موضوع ارائه برنامه های شهرداری در راستای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی و همچنین برنامه ها و کارهای انجام شده توسط علوم پزشکی و نظام پزشکی شهرستان با حضور اعضای ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

احمد طهرانی فرماندار خمین در این جلسه گفت: ایجاد امید در مردم یکی از الزامات مسئولین و نهادهای حکومتی است و تلاش برای نهادینه سازی، تحقق و حفظ حقوق شهروندی باید در دستور کار دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی افزود: رعایت حقوق شهروندی حق طبیعی هر شهروندی است و این حق باید توسط ادارات و نهادهای دولتی و کارکنان این نهادها با توجه داشتن به بحث تکریم ارباب رجوع، اجرایی شود.

فرماندار خمین تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل تابستان و تعطیلی مدارس و حضور بیشتر مردم در پارک ها و فضاهای سبز و مکان های تفریحی، نظارت بیشتر نیروی انتظامی در این مکان های تفریحی به منظور تأمین امنیت و آسایش بیشتر شهروندان ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت بر مطب های شخصی و مراکز درمانی و تلاش در تحقق رعایت حقوق بیماران بر اساس منشور ابلاغی با جدیت بیشتر در دستور کار دانشکده علوم پزشکی شهرستان باشد.

مهناز نوروزی دبیر جلسه در ابتدای این نشست گفت: در راستای پیگیری طرح ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی در استان طرح‌هایی برنامه‌ریزی شده که اجرایی شدن آن‌ها نیز در دستور کار ادارات و نهادهای ذی‌ربط قرار گرفته است.

وی افزود: رفع ظاهر نامناسب مکان‌های تجمع کارگران ساختمانی و فصلی در فضای باز در برخی میادین و نقاط شهری، حفظ منزلت و حرمت این قشر زحمتکش، تسهیل و تسریع اقدامات اداری برای این قشر به ویژه در بخش سازمان‌های بیمه‌گر، دسترسی آسان و مطمئن تر به خدمات کارگران ماهر، نیمه ماهر و ساده از جمله اقدامات طرح در حال اجراست.

محمد بیات نماینده شهرداری خمین در ادامه این جلسه در راستای ساماندهی کارگران ساختمانی و فصلی به منظور ارائه خدمات مطلوب به این قشر مصالبی را عنوان کرد و گفت: برای ساماندهی کارگران، ساخت سالن سرپوشیده در دستور کار است و در شش ماه اول سال جاری عملیاتی می شود.

محمد تیرانی نماینده دانشکده علوم پزشکی، سعید صالحی نماینده نظام پزشکی خمین نیز در این جلسه مطالبی را در راستای ارائه خدمات بهتر و اعمال نظارت بر خدمات در کلینیک تخصصی بیمارستان و مطب های پزشکی سطح شهرستان و حفظ حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع بیان کردند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات