خبرهای داغ:
آیت‌الله اعرافی:

حجت‌الاسلام احمدی حلقه وصل حوزه و دانشگاه بود

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: مرحوم دکتر احمدی حلقه وصل حوزه و دانشگاه، الگوی پارسایی و زهد و سختکوشی و تعهد بود و خود را وقف خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و پیشرفت علمی دانشگاه و کشور، بویژه در حوزه علوم انسانی و اسلامی کرده بود.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۴۶
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
حجت‌الاسلام احمدی حلقه وصل حوزه و دانشگاه بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی با صدور پیامی در گذشت حجت الاسلام والمسلمین احمد احمدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت مدیر حوزه‌های علمیه آمده است: ارتحال دانشمند پارسا، چهره نام آشنا، مرحوم حجت الاسلام والمسلمین آقای دکتر احمد احمدی (قدس سره الشریف) را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه حوزویان و دانشگاهیان و علاقمندان آن فقید سعید و همسر گرامی و آقازادگان ارجمند و سایر بازماندگان محترم آن مرحوم تسلیت -عرض می‌کنم و علو درجات آن فقید سعید و سعادت و شکیبایی و پاداش نیک را برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

در ادامه این پیام تصریح شده است: مرحوم دکتر احمدی حلقه وصل حوزه و دانشگاه، الگوی پارسایی و زهد و سختکوشی و تعهد بود و خود را وقف خدمت به اسلام، انقلاب اسلامی و پیشرفت علمی دانشگاه و کشور، به ویژه در حوزه علوم انسانی و اسلامی کرده بود و از خود نامی نیک و یادگار‌های ماندگار بجا گذاشت و خدمات وی فراموش نخواهد شد و ان شاءالله در پیشگاه خداوند منان سرافراز و مأجور خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار