خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: اولویت استان حل مشکل فاضلاب پردیسان است به همین منظور ایجاد سیستم شبکه فاضلاب برای این منطقه پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۲۵۸۵۵
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
اولویت استان حل مشکل فاضلاب پردیسان است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، محمود مسگری با بیان اینکه فاضلاب مشکل اصلی مردم پردیسان است اظهار کرد: بر اساس قوانین به شورای اسلامی شهر اجازه داده شده در زمینه بحث آب بهای مناطق شهری تصمیم‌گیری کند.

وی خاطرنشان کرد: این انتظار وجود داشت شورا با افزایش آب بهای شهروندان موافقت کند تا از این طریق مشکل فاضلاب پردیسان برطرف شود، ولی در شورا بحث بود که از اعتبارات ملی استفاده شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به انجام کار کارشناسی در این زمینه گفت: بر اساس مصوبه شورا یک ریال به ازای هر لیتر آب مصرفی اخذ می‌شود. به عنوان مثال اگر هزار لیتر آب مصرف شود ۱۰۰ تومان به آب بها اضافه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: منابع حاصله صرف تأسیسات فاضلاب و رفع مشکل پردیسان و دیگر مناطق محروم شهر می‌شود و تأمین منابع دولت به میزان دو سوم منابع حاصله پیگیری خواهد شد.

مسگری ادامه داد: شورای اسلامی شهر در تمام مراحل اجرای این تبصره به صورت دقیق نظارت دارد تا هزینه کرد در راستای رفع مشکل فاضلاب به ویژه منطقه پردیسان و مناطق محروم دیگر انجام شود.

وی با بیان اینکه بحث فاضلاب پردیسان بحران و خواسته عمومی مردم منطقه است گفت: اولویت استان حل مشکل فاضلاب پردیسان است به همین منظور ایجاد سیستم شبکه فاضلاب برای این منطقه پیگیری می‌شود بنابراین به مسؤولان توصیه می‌شود با توجه به مصوبه شورا بحث اجرایی را پیگیری کنند تا شیرینی این مصوبه برای مردم پردیسان محقق شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به مشکل ترافیکی ورودی‌های پردیسان گفت: با بهره‌برداری از خیابان آیت‌الله بروجردی مشکل ترافیکی پردیسان به طور عمده برطرف می‌شود و بار ترافیکی بلوار غدیر کاهش پیدا می‌کند.
ارسال نظرات