خبرهای داغ:
مدیر کانون ایثار مسجد رسول اکرم (ص)روستای جیری هندیجان از برگزاری آموزش کلاس های قرآنی ،نماز و روش صحیح وضو به همراه قصه های قرآنی در ماه مبارک رمضان برای کودکان بین سنین ۸و۴ساله روستای جیری از توابع شهرستان هندیجان و شرکت اهالی روستادر محافل ختم قرآن خبرداد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۰۱
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷
حلیمه حیدری پیش از ظهر یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:از نخستین روزهای ماه مبارک رمضان و مخصوصا در شب های قدر مراسمات محافل قرآنی ،تفسیر و احکام شرعی همراه با زیارت عاشورا و توزیع نذورات با مشارکت اهالی روستای جیری برگزار که حضور نوجوانان دراین برنامه ها نسبت به قبل افزایش خوبی داشته است.
 
وی افزود:در کلاس های قرآنی بیش از ۵۰خواهر در ماه مبارک رمضان حضور فعال دارند که تاکنون این کلاس ها تاثیر گذارو مفیدبوده واینگونه  محافل قرآنی با نظم خاصی در حال اجراء شدن هست و خیلی از شرکت کنندگان از روند برگزاری این برنامه ابراز رضایت نموده اند. 
 
وی بابیان استقبال اهالی روستا در مراسمات ماه مبارک گفت:مراسمات مربوط به ماه مبارک رمضان در مسجد روستا برقرار است که اهالی استقبال خوبی داشتند و اکثر کارها با مشارکت تمام اهالی انجام می گیرد و همچنین کودکان با روش های صحیح نماز و وضو در حال یاد گیری هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها