خبرهای داغ:

گردهمایی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی کارکنان ناحیه شادگان

گردهمایی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی ویژه نیروهای پایور توسط روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه در نماز خانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۰۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان در شادگان؛ صبح امروز گردهمایی سبک زندگی و مصون سازی فرهنگی با موضوع افزایش دانش رسانه ای کارکنان سپاه با تاکید بر تهدیدات و آسیب های فضای مجازی، بعد از قرائت قرآن و پخش کلیپ در نمازخانه ناحیه برگزار گردید.

در این گردهمایی سخنران برنامه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دانیالی فر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه سخنان خود را با روایتی از امام علی (ع) آغاز گردند؛

العلم سلطان،من وجده صال به، و من لم یجده صیل علیه یعنی دانش سلطنت و قدرت است، هر کس آن را بیابدبا آن یورش برد و هر کس آن را از دست بدهد بر او یرش برند.

ایشان رسانه ها، خصوصا رسانه های ملی را عامل مهمی در اثرگذاری بر افکار عمومی و جهت دهی بر رفتارهای اجتماعی توصیف کردند و ارتباط از طریق فضای مجازی در سالهای اخیر را در جایگاه قابل توجهی در بین نسل جوان دانستند.

حجت الاسلام والمسلمین دانیالی فر با کمک گرفتن از فرمایشات مقام معظم رهبری بیان کردند: اینترنت هم یک نعمت است و هم یک نغمت

وی در پایان برنامه از تهدیدات،آسیب های فراوان و زمینه نفوذ دشمنان را در مراکز مهم و حساس کشور و نحوه استفاده از تجهیزات هوشمند را بیان نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار