آماده باش مدیریت شهری منطقه 20 پیش از شروع طوفان
خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 از آماده باش مدیریت شهری این منطقه برای مدیریت بحران های احتمالی که در اثر توفان به وجود می آید خبر داد و گفت: تاکنون خسارت به 60 درخت گزارش شده و آسیبی به شهروندان وارد نشده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۱۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت:  دومین توفان شبانگاهی شهر تهران در خرداد ماه، با سرعت 83 کیلومتر بر ساعت را در حالی تجربه می کنیم که مدیریت شهری منطقه 20 از ساعاتی پیش از شروع در آماده باش بوده است.

 

صفوی افزود: تاکنون سقوط 10 درخت کامل و 50 مورد شکستگی شاخه درخت در معابر نواحی هفت گانه منطقه 20 از جمله خیابان های فدائیان اسلام تقاطع شهید رحیمی، شهید سرگرد محمدی، بلوار بسیج، پل بهشتی و بزرگراه شهید آوینی گزارش شده است.

 

وی ادامه داد: پس از اعلام خسارات وارده به درختان، تیم های اجرایی برای جمع آوری ضایعات آن سریعا به محل اعزام شدند تا ضمن بازگشایی معابر، آسیبی برای شهروندان و خودروها به وجود نیاید.

 

صفوی افزود: هیچ گزارشی مبنی بر آسیب به شهروندان اعلام نشده است و همچنان عوامل امدادی و کمک رسانی شهرداری منطقه 20 در آماده باش هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شوند.

 

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه تا ساعاتی بعد از اتمام توفان همچنان در حالت آماده باش خواهیم بود، یادآور شد: پایش و رصد از سوی شهرداران نواحی، کارشناسان و اعضاء ستاد بحران همچنان ادامه دارد و نقاط  مهم بزرگراهی نیز از طریق دوربین های نظارت ترافیکی تحت کنترل هستند.

 

بر اساس این گزارش اولین توفان شبانگاهی شهر تهران در نهم خرداد، با سرعت 58 کیلومتر برساعت رخ داده بود.

 

ارسال نظرات