کارشناس مسائل مذهبی در کارگاه حوزه بنت الهدی(س)از ناحیه روح الله یزد:
به منظور اقدام جهت فرهنگی سازی اسلامی در جامعه؛کارگاه تربیت مروج اسلامی توسط حوزه بنت الهدی(س)از ناحیه روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۲۳
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛زارع در این جلسه با بیان اینکه دنیای غرب تنها اسلام سکولار را می‌پذیرد تصریح کرد: دنیای غرب به منظور معرفی اسلام به گونه اسلام سکولار در تلاش است و هزینه‌های گسترده‌ای را در رسیدن به این هدف صرف می‌کند.
وی با تاکید بر اینکه دنیای غرب با اقداماتی خاص در تلاش است تا اسلام جامع در غرب تبیین و معرفی نشود خاطرنشان کرد: اسلام ناب دارای قانونی طلایی بوده و دنیای غرب از پیاده شدن این قوانین در جامعه خود هراس دارد.
وی با اشاره به اینکه امروز بشریت, قوانین طلایی قرآن را به عنوان قوانین رسیدن به سعادت پذیرفته است بیان کرد: از جنبه‌های گسترده اخلاقی قرآن می‌توان به گونه صحیح در تقویت افکار و معرفت بشریت بهره برد.
این کارشناس با بیان اینکه دنیای غرب در تلاش است تا با استفاده نادرست از آیات قرآن در خصوص جهاد خشنونت را به دین اسلام تحمیل کند تصریح کرد: برای القاء روحیه ضد یهودی پیامبر اکرم (ص) به جامعه غرب انیمیشن‌های گسترده‌ای ساخته شده است.
ارسال نظرات