خبرهای داغ:
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران استان خوزستان گفت: مراسم آئین معنوی احیا به میزبانی شهدا، با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر در گلزار شهدای اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۳۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اهواز: حسن نورانی اظهار داشت: در شب بیست و هفتم ماه مبارک رمضان با حضور فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان آئین معنوی احیا به میزبانی شهدا در گلزار شهدای اهواز برگزارشد.

وی افزود: این برنامه از سوی هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان برای سیزدهمین سال پیاپی در گلزار شهدای اهواز برگزار شده است و خانواده‌های شهدا در کنار فرزندان خود به راز و نیاز با خداوند می‌پردازند و در فضایی نورانی با حضرت باریتعالی خلوت کردند.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امورایثارگران خوزستان عنوان کرد: در این برنامه حجت‌الاسلام سید امین میرعلایی، از اساتید حوزه و دانشگاه در جمع خانواده شهدا سخنرانی کرد.

وی اضافه کرد: آئین معنوی احیا در کنار شهدا از ساعت 23 روز دوشنبه 21 خرداد ماه آغازشد و تا ساعت 3 بامداد روز بعد ادامه  داشت که در این برنامه زیارت عاشورا و دعای ابوحمزه ثمالی قرائت شد.

مسئول هیئت فرزندان شاهد و ایثارگر خوزستان بیان کرد: آخرین برنامه آئین معنوی احیا میزبانی شهدا دعای قرآن به سر است که توسط مداحان اهل بیت(ع) قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها