خبرهای داغ:
نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس گفت: با لایجه گروه ویژه اقدام مالی (FATF) به شدت مخالفم و تصویب آن در مجلس را به صلاح نمی بینم.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۳۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ماهشر،علی گلمرادی نماینده مردم بندر ماهشهر در مجلس اظهار کرد: با توجه به اهدافی که آمریکا در منطقه دارد و به دلیل منافع متفاوتی که با آن‌ها داریم، تصویب طرح FATF به نفع ایران نخواهد بود.

وی افزود: برای جمهوری اسلامی صیانت از ملت و جبهه مقاومت حائز اهمیت است، اما دشمن می‌خواهد با ایجاد ترس‌های واهی، گروه‌های ضد استکبار که می‌خواهند جلوی پیشروی‌های ظالمانه آمریکا را بگیرند محدود کند.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام در خانه ملت خاطرنشان کرد: چه کسی در دنیای امروز می‌تواند بگوید که این تنش‌ها و ناامنی‌ها در منطقه ریشه‌ای جز دخالت آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد؟

وی ادامه داد: وقتی بر همه ثابت شد که ریشه گروه‌های تروریستی امثال داعش، آمریکا بوده، این کنوانسیون‌های بین‌المللی کجا بوده‌اند؟

گلمرادی با بیان اینکه هرگز نمی‌توان به تولید کنندگان تروریست اعتماد کرد، گفت: این نهادهایی که در پوشش‌های بشردوستانه به موضوعات ورود می‌کنند قصدی جز سوءاستفاده از پشت پرده طرح‌های فرا ملی و منطقه‌ای ندارند و به همین دلایل به شدت با تصویب این طرح مخالف هستم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها