برگزاري آيين تكريم و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناوتيپ ٤١٢ ذوالفقار

آيين تكريم و معارفه مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در ناوتيپ ٤١٢ ذوالفقار پارسیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۶۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام میرزایی، امام جمعه پارسیان نیز در این مراسم با قدردانی از حضور پرشور و شعور ملت ایران در راهپیمایی روزجهانی قدس، گفت: این گرمای ۵۰ درجه نیز باعث نشد که مردم در راهپیمایی عظیم شرکت نکنند و با لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مشتی محکم بر دهان صهیونیسم و آمریکای جنایتکار زدند.
میرزایی، با قدردانی از مجموعه فعالیت های مسئول سابق دفترنمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار، اظهار کرد: باید به مجموعه سپاه تبریک گفت که توانسته چنین طلبه ای را در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به کارگیری کند و آن شأنیت خدشه دار نشود.
 
وی، حجت الاسلام صفايي را نمونه بارز يك طلبه فعال، مردمي، انقلابي دانستند و با انتقاد از برخی روحانی نماها در سطح جامعه، افزود: برخی بر سر سفره این نظام و انقلاب بزرگ شده اند اما هیچگونه ارزشی برای نظام قائل نیستند، چنین روحانی نماهایی به درد این انقلاب نمی خورند.
 
امام جمعه پارسیان ادامه داد: جلوی این عمامه به سرها که خلاف شئونات اسلامی عمل می کنند ایستادگی می کنم، زیرا آنها خسارت های سنگینی را تاکنون به وجود آورده اند.
حجت الاسلام صفایی، مسئول سابق دفترنمایندگی ولی فقیه در ناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم ندسا، در این مراسم با قدردانی از فرماندهان سابق و کنونی ناوتیپ۴۱۲ ذوالفقار، اظهار کرد: این فرماندهان با تمام خلوص نیت درس بزرگمردی و ایمان و معنویت را در میان نیروهای سبزپوش ارائه می دهند و بعد معنوی آنها را تقویت می کنند.
 
حجت الاسلام صفایی، لباس روحانیت را افتخاری بزرگ برای خود دانست وافزود: رزق و روزی حلال پدر و دامن پاك مادر بود که امروز لباس پرافتخار روحانیت را بر تن دارم و به دعاي خير همان هاست كه می توانم در مجموعه مقدس سپاه خدمتگزاری کنم و خدا را شاكرم كه اين نعمت را به بنده ارزاني داد كه خدمتگزار كوچكي براي پاسداران حريم ولايت و مردم شريف پارسيان باشم.
 
وی، با اشاره به اینکه هر شخص در هر پست و مقامی دچار خطاها و اشتباهاتی است، عنوان کرد: بنده نیز با چند سال خدمت، خود را مبرا از اشتباه نمی دانم، اما هیچ زمانی از روی عمد قدم در مسیر خطا نگذاشته ام و بابت همان مقدار اشتباه كه از سر سهو بوده است طلب بخشش از خداوند متعال دارم و طلب حلاليت از شما عزيزان.
آئین تکریم و معارفه مسئولان دفتر نمایندگی ولی فقیه درناوتیپ ۴۱۲ ذوالفقار منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه با حضور مسئولین شهرستانی و نیروهای نظامی در سطح شهرستان پارسيان برگزار شد.
 
حجت الاسلام پولادی، نماینده ولی فقیه در منطقه چهارم ندسا در اين آيين ابتدا از زحمات خوب و صادقانه حجت الاسلام صفايي تشكر كردند و بيان داشتند: طلبه اي انقلابي و نام آشناي شهرستان پارسيان كه حقيقتا طلبه اي مردمي و كاردان بودند از مجموعه منطقه چهارم ندسا علي رغم ميل باطني ما ولي بنا به تشخيص رده بالاتر جدا مي شوند جهت ادامه خدمت در امور روحانيون نمايندگي ولي فقيه نيروي دريايي سپاه پاسداران و حجت الاسلام عاشوري اين منصب را به عهده ميگيرند.
 
حجت الاسلام پولادی، در بخش ديگر از سخنان به مظلومیت های مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: مظلومیت های رهبر معظم انقلاب این است که خواص جامعه از حریم رهبری دفاع کنند تا این عزت نگه داشته شود، اما می بینیم که در سالگرد ارتحال حضرت امام (ره)، در برخی موارد ایشان نکاتی را دستور می دهند و این خوشحال کننده نیست زیرا مظلومیت مقام معظم رهبری را می رساند واینگه خواص جامعه در خواب غفلت هستند.
 
وی، به جریان های ناکثین، قاسطین و مارقین اشاره کرد و ادامه داد: امروز این سه جریان دست به دست هم در مقابل انقلاب ایستاده اند و درلباس انقلابی گری تیشه به ریشه اسلام می زنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار