مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به آغاز نام نویسی طرح نشاط معنوی گفت: این طرح تابستانی در 135 بقعه متبرکه استان به مدت 7هفته ، تا 31 مرداد ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۶۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به آغاز نام نویسی طرح نشاط معنوی گفت: این طرح تابستانی در 135 بقعه متبرکه استان به مدت 7هفته ، تا 31 مرداد ادامه دارد.
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری با بیان اینکه 65 بقعه متبرکه استان میزبان طرح نشاط معنوی با رویکرد اردویی، زیارتی هستند، افزود: در این طرح با بهره گیری از ظرفیت مبلغان روحانی بومی و مربیان قرآنی ، فعالیتهای مهارتی، ورزشی، مذهبی، اردویی، آموزشی و مشاوره اجرایی می شود.
وی، هدف از اجرای طرح را تربیت نسل جوان و نوجوان برای حفاظت از نظام، انقلاب و اسلام دانست و محتوای آموزشی این طرح را کتابچه حفظ موضوعی آیات قرآن کریم، کتاب‌های مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی، زندگی به رنگ خدا، کتب احکام بویژه احکام نماز و تکلیف عنوان کرد.
به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ؛ طرح تابستانی نشاط معنوی برای هفتمین سال پی در پی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شودو تمام کلاس‌ها و اردو‌های این طرح رایگان است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها