امام جمعه دیر گفت: انتظار خانواده‌های شهدا این است که اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه زنده بماند و فراموش نشود.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۷۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت‌الاسلام سیدعلی حسینی صبح امروز در یادواره دو شهید جاویدالاثر شهر بردستان اظهار داشت: شهادت مرگی آگاهانه و برای دفاع از دین و ارزش‌هاست و هدف شهدای عزیز نام و نشان و پست و موقعیت دنیوی نبود.

وی شرکت در مراسمات شهدا را توفیق بزرگ و از ارزاق معنوی و واقعی برشمرد و افزود: انتظار خانواده‌های شهدا این است که اهداف و آرمان‌های آنها در جامعه زنده بماند و فراموش نشود.

امام جمعه دیر  تصریح کرد: شهدا برای تنها نماندن ولایت‌فقیه و زنده‌ماندن ارزش‌ها از جان خود گذشتند و تسلیم دشمن نشدند که ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.

حسینی ادامه داد: اگر امروز اسلام در دنیا عزیز است و شاهد موج بیداری اسلامی در دنیا و تقویت جبهه مقاومت در منطقه هستیم همگی به واسطه الهام‌گیری از رزمندگان و شهدای ماست.

وی گفت: برای انقلابی‌ماندن و انقلابی‌عمل‌کردن باید پشتیبان رهبری باشیم و آرمان‌های شهدا را در جامعه زنده نگه داریم.

حسینی افزود: متأسفانه عده‌ای با بی‌بصیرتی رژیم پهلوی را تطهیر می‌کنند و یا با زیر سؤال‌بردن هشت سال دفاع مقدس در زمین دشمن بازی می‌کنند .

وی عنوان کرد: در جنگ نرم با آرمان‌خواهی و مطالبه ارزش‌ها، نباید بگذاریم دشمن جلو بیاید و ذهن جوانان را نسبت به نظام مقدس اسلامی خراب کند.

امام جمعه دیر عنوان کرد: با صراحت عرض می‌کنم رزمندگان و شهدای عزیز ما در هشت سال دفاع مقدس چنان درسی به دشمنان دادند که دیگر هوس حمله به ایران نکنند.

وی تأکید کرد: تا زمانی که ما در خط شهدا باشیم، رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز مثل قبلی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

 بر اساس این گزارش این یادواره در سال‌های قبل با عنوان سه کبوتر بی‌نشان برگزار می‌شد که در سال 96 پیکر پاک شهید حجت‌الاسلام مهدی اندرواژ(خیراندیش) به وطن بازگشت و هم اکنون شهیدان سید عبدالحسین موسوی‌کراماتی و سید محمد پوزش دو شهید جاویدالاثر شهر بردستان هستند.

انتهای پیام/

# دیر
ارسال نظرات