مراسم محفل انس با قرآن با حضور بسیجیان حوزه امام سجاد (علیه السلام ) بخش منج از توابع شهرستان لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۹۲
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرهنگ یار سپاه ناحیه لردگان در این مراسم گفت: احیای روحیه پرستش پروردگار در وجود انسان ماحصل میهمانی خداست و مومن می‌تواند با بهره‌گیری از این فرصت نورانی و الهی بیشترین توشه را برای آخرت خود ذخیره کند.

حجت الاسلام هدایت فرامرزی با اشاره به اینکه انسان هر چه قدر در مسیر قرآن قرار بگیرد به سعادت دنیا و آخرت نزدیک تر می‌شود، افزود: ماه مبارک رمضان ماه نزول گرانبهاترین هدیه آسمانی است و فرصت مغتنمی است تا تشنگان وادی معرفت جان خود را از سرچشمه هدایت و زلال کوثر الهی سیراب کنند.

خطیب بارگاه منور رضوی؛ تلاوت قرآن، تدبر در معانی و عمل به دستورات قرآن را از جمله وظایف انسان برشمرد و گفت: امروز بیشترین مشکلات و سختی‌ها نشأت گرفته از فاصله گرفتن از قرآن کریم است و گناه درون انسان را تیره و ظلمانی می‌کند بنابراین ما باید مواظب باشیم با نزدیک شدن به گناه محصولات معنوی ماه رمضان را از بین نبریم.

فرامرزی ادامه داد: انس با قرآن، صفای نفس، حفظ و نگهداری رابطه خود با خدا، راه درد دل کردن با خدا و گفتن به خدا را به روی خودمان باز نگه داشتن و...، از جمله راهکار‌های حفظ دستاورد‌های ماه مبارک رمضان است.

ارسال نظرات