در جمع کارکنان سپاه سامان بیان شد:

معنویت رکن اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

معاون هماهنگ کننده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمربنی هاشم علیه السلام ، معنویت را رکن اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۲۵۹۹۸
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبر گزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری: معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم (علیه السلام) در جمع آموزشیاران قرآن کریم وکارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان، به تشریح اهمیت نقش معنویت در نیروهای مسلح پرداخت.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا توسلی، افزود: ولایتمداری، شجاعت و تکیه بر معنویت الهی  ازشاخصه های اصلی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و تفاوت اصلی نیروهای سپاه پاسداران با سایر نیروهای نظامی جهان ، تکیه بر معنویت الهی و ایمان است که همین ویژگی سپاه پاسداران را به عنوان یک نیروی برتر نظامی در منطقه و جهان معرفی کرده است.

توسلی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه ذخیره سازی و بازسازی معنوی است و مطمئن باشید آنچه که سلاح شما را کارآمد می کند و شما را به اهداف متعالی نزدیک تر می کند معنویت است؛ لذا معنویت رکن اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و ایمان و اخلاق اسلامی جزو ذات و ماهیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی، در پایان با اشاره به اهمیت ماه مبارک رمضان، پاسداران و بسیجیان را به انس بیشتر با قرآن کریم، قرائت دعای ابوحمزه ثمالی  توصیه کرد و گفت: در حوزه کاری نیز تلاش کنید با بهره گیری هرچه بیشتر از کلاس های عقیدتی و اخلاق ، معنویت مورد نظر مقام معظم رهبری را کسب نموده و در وجود خویش نهادینه سازید.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار