همایش سراسری قرآن کریم، ویژه بانوان،در مسجد ابوالفضل (ع) با هدف تبیین و ترویج معارف قرآن و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) در شهرستان ارزوئیه برگزار گردید.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۰۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ این همایش با مشارکت دفتر امام جمعه، دارالقرآن حضرت فاطمه الزهرا (س) و حوزه مقاومت بسیج شهرستان ارزوئیه با هدف تبیین، ترویج و تعمیق معارف اسلام، قرآن و مکتب اهل بیت (ع) و جایگاه آن در سعادت بشری برگزار شد.

در این همایش قرآنی حجت الاسلام دکتر نصرالله پور امام جمعه ارزوئیه به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ حضور داشتند.

امام جمعه شهرستان ارزوئیه تمسک به قرآن کریم را راه حل مناسب در برون رفت از مشکلات موجود در جامعه دانست.

وی ضمن بیان این موضوع که در معارف قرآن، سبک زندگی مومنانه برداشت میشود خاطر نشان کرد: به واسطه‌ی ماه مبارک رمضان، فرزندان خود را با مجالس قرآنی آشنا کنیم تا بدین ترتیب سبکِ زندگی آینده فرزندانمان به دست دشمن قرار نگیرد.

در این مراسم مسئول دارالقرآن فاطمه الزهرا (س) شهرستان، خانم بهشتی ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خواهران شرکت کننده در همایش بیان کرد: ما به عنوان خادمان قرآن در پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تمام تلاش خود را در جهت گسترش فرهنگ عمومی قرآنی به کار می‌گیریم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: آنان که در مسیر قرآن حرکت می‌کنند، قرآن حافظ و پشتیبان آنان است و امروز ما شاهد تلاش‌های مسئولین جوان و انقلابی در جهت گسترش فرهنگ قرآنی شهرستان بوده ایم.

در حاشیه همایش قرآنی کار فرهنگی با پخش کلیپ در قالب فضای مجازی برای شرکت کنندگان پوشش داده شد.
ارسال نظرات