سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از ارائه گزارش نهایی این کمیسیون درباره سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به هیئت رئیسه مجلس خبر داد.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۰۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، از تدوین گزارش نهایی و کارشناسی این کمیسیون درباره سقوط هواپیمای (ATR72) تهران به یاسوج، خبر داد و گفت: این گزارش تا پایان هفته جاری تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

بیشتر بخوانید

زمان پایان عملیات جست‌وجوی مفقودین هواپیمای ATR یاسوج مشخص شد

وی در پاسخ به این پرسش که "آیا گزارش این کمیسیون در صحن علنی پارلمان قرائت می‌شود"، افزود: قرائت گزارش در صحن علنی بستگی به تصمیم هیئت رئیسه مجلس دارد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس درباره محور‌های این گزارش، اظهار داشت: بررسی وضعیت ناوگان هواپیمایی کشور، موضوعات مدیریتی در شرکت‌های هواپیمایی، مقصرین بروز حادثه، شرایط آب‌ و ‌هوا، شرایط هواپیما و همچنین تست‌های پیش از پرواز از جمله محور‌های این گزارش است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان در 29/11/96 با 6 نفر خدمه پروازی (خلبان، کمک خلبان، 2 نفر مهماندار و 2 نفر نیروی امنیت پرواز) و 60 نفر مسافر(59 نفر بزرگسال و یک کودک) پس از گذشت حدود یک ساعت و 25 دقیقه از آغاز پرواز در حوالی 9 مایلی شمال فرودگاه یاسوج دچار سانحه شد و سقوط کرد.

ارسال نظرات