مردم روستای بلبلی میهمان سفره افطاری مقام معظم رهبری

سفره افطاری مقام معظم رهبری در مسجد روستای بلبلی میناب برپا شد و روزه داران این روستا با حضور در پای سفره افطاری مقام معظم رهبری روزه خود را افطار نمودند.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۱۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از میناب،در ابتدای این مراسم سرگرد طالب احمدی نیا فرمانده سپاه شهرستان میناب اظهار کرد: نصرت الهی قطعی است، هیچ تهدید، تحریم و فتنه ای نمی تواند انقلاب ما را دچار آسیب کند.

احمدی نیا ابراز داشت: توکل و ایمان به نصرت الهی، امام و رهبری و مردم سه ضلع قدرتمند و رو به جلو در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی هستند از ابتدا تا کنون .

فرمانده سپاه میناب اذعان داشت: همان گونه که نصرت الهی در عین ناامیدی یاران ،نجات بخش قوم حضرت موسی(ع) در مقابل منافقین زمانش شد و به اذن خداوند متعال دریا بر روی پیروان موسی باز شددر این برهه از تاریخ نیز در تلاقی مومنین با کفار قطعا" نصرت الهی با مومنان  استقامت کنندگان خواهد بود.

احمدی نیا  ایمان به امداد و نصرت الهی را یکی از رمزهای موفیت در برابر هر گونه تهدیدی بر شمرد و گفت: از وعده هاى قطعى و تخلّف ناپذير الهى ، يارى رساندن به مؤ منان مجاهد و رزمندگان خستگى ناپذير در برابر قدرت هاى اهريمنى و دشمنان اسلام است .

این مقام مسئول ابراز داشت: ايـن امـداد و يـارى ، در حـقـيـقـت ، يـك سـنـّت الهـى اسـت كـه در هـمـه زمـان هـا، شامل حال همه مؤ منان مجاهد مى گردد.اعـتـقـاد بـه امـداد الهـى ، از فـروع ايـمـان بـه خـداونـد متعال  است.

ارسال نظرات