عضو بسیج اساتید استان کهگلویه و بویر احمد در گفتگو با «بسیج»:
حمدرضا بسیج گفت: نگاه جدید مسئولین بسیج اساتید بستر سازی برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالا و تولید ایرانی است.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۳۳
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

احمدرضا بسیج، عضو بسیج اساتید استان کهگلویه و بویر احمد سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج،با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل بسیج اساتید در تحقق شعار سال رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: بسیج اساتید سعی دارد در دو حوزه به کمک و حمایت از کالا و تولید داخلی بیاید. بر همین اساس مانند تمام اقشار بسیج حمایت از کالای ایرانی را برای اساتید و دانشجویان فرهنگ سازی خواهیم کرد.

لذا نگاه جدید مسئولین بسیج اساتید برای حمایت از کالای ایرانی/ همه مشکلات تولید ما اقتصادی نیست

این عضو بسیج اساتید استان کهگلویه و بویر احمد سازمان بسیج مستضعفین  عنوان کرد: تعامل با بخش صنعت و کشاورزی از دیگر برنامه ها و رویکردهای بسیج اساتید برای تحقق شعار سال است لذا اساتیدی که در حوزه های اقتصاد، کشاورزی، و... تخصص دارند را به صنعت کشور نزدیک خواهیم کرد. بر همین اساس اندیشکده هایی درحال تأسیس است و حتی در برخی مناطق تأسیس شده است تا ارتباط با صنعتگر و کارخانجات را جهت کیفی سازی تولیدات رفع مشکلات و موانع آنها مستحکم سازیم.

وی خاطرنشان کرد:  امروز همه مشکلات تولید ما اقتصادی نیست بر همین اساس گاهی برخی از واحدهای تولیدی ما با مشکل علمی مواجه  هستند و با یک تغییر و تحول زمانی و مکانی می توان محصولات را ارتقا و بهبود داد.لذا نگاه جدید مسئولین بسیج اساتید بستر سازی برای تحقق شعار سال مبنی بر حمایت از کالا و تولید ایرانی است.

ارسال نظرات