معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، هم مردم و هم مسئولین در تولید و حمایت از کالای ایرانی مسئولیت دارند.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۶۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار طهماسبی در گردهمایی سیاسی پایوران سپاه ناحیه یاسر که به همت معاونت سیاسی این ناحیه برگزار شد در خصوص مسئله برجام و اینکه آینده‌ آن به کجا ختم می‌شود، اظهار کرد: بر اساس موضع گیری اروپایی‌ها، امکان اینکه برجام شکل و عنوان آن باقی بماند وجود دارد. در مسئله‌ی برجام، یک بند آن که مربوط به مسئله خرید و فروش نفت هست، اجرا شده است، اما با این تفاوت که فروش انجام می‌شد، اما بازگشت پول بصورت خیلی ناقص صورت می‌پذیرفت.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: با توجه به اینکه شرکت‌های بزرگ اروپایی خواستار انجام معاملات اقتصادی و تجاری با شرکت‌های خصوصی در کشور هستند و این مسئله زیرساخت‌های لازم را در کشور ندارد، باعث خروج شرکت‌های اروپایی از ایران می‌شود؛ به این دلیل که شرکت‌های فولاد، خودروسازی و... همه دولتی اند، اما شرکت‌های خصوصی ما کدام اند؟ کدام بانک خصوصی ما قابلیت سرمایه گذاری را دارد؟

سردار مهران طهماسبی در خصوص مسئله گرانی و مطالبات مردم و همچنین نامگذاری سال توسط حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تاکید کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، هم مردم و هم مسئولین محترم در تولید و حمایت از کالای ایرانی مسئولیت دارند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی حکومتی است که دارای مردم سالاری دینی است و به مردم تکیه دارد و باید رضایت مردم در مسائل معیشتی حاصل شود. ما نیز با تأسی از رهنمود‌های ولایت فقیه و همگام با مردم مطالبه گری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی افزود: یکی از راه‌های موفقیت یک بچه حزب اللهی، یک بسیجی و بصورت عام همه‌ ما انقلابیون، در جهت نقش آفرینی مثبت در این فضا این است که بتوانیم فضاسازی و تببین کنیم. ممکن است مردم در مورد موضوعی اطلاعات کافی نداشته باشند. باید مسائل را برایشان باز کرده و بصیرت دهیم و نقش کاملا موثری در این فضا ایفا کنیم.

لازم به ذکر است ؛ جلسه پرسش و پاسخ در پایان صورت گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها