خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه با بیان اینکه روستای بارنجگان از روستاهای جوان و پرجمعیت شهرستان است گفت: یکی از خواسته های مردم و جوانان این روستا توجه به بحث ورزشی است که امیدواریم با نگاه مثبتی به این مسأله توجه شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۷۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲

برگزاری محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری با حضور حجت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه شهرستان زیرکوه و  به همت آستان قدس رضوی و قرارگاه عملیاتی شهید ناصری نیروی زمینی سپاه پاسداران، در روستای مرزی بارنجگان برگزار شد.

امام جمعه زیرکوه با تقدیر از برگزارکنندگان این مراسم از خدمات قرارگاه شهید ناصری به مردم محروم زیرکوه تشکر کرد و گفت: در طول یک سال اخیر خدمات بسیار خوبی در جهت محرومیت زدایی در شهرستان زیرکوه انجام گرفته که واقعا جای تقدیر دارد.

جت الاسلام مرتضائی نیا امام جمعه زیرکوه خواستار مطالبه گری مردم از مسئولان شد و بیان داشت: انتظار ما این است مردم و شورای اسلامی روستا، مشکلات این روستا را بیان نمایند.

وی با بیان اینکه روستای بارنجگان از روستاهای جوان و پرجمعیت شهرستان است گفت: یکی از خواسته های مردم و جوانان این روستا توجه به بحث ورزشی است که امیدواریم با نگاه مثبتی به این مساله توجه شود.

گفتنی است، در پایان این جلسه از زحمات فرمانده قرارگاه شهید ناصری در جهت خدمت رسانی به مردم محروم شهرستان زیرکوه، با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها