نماینده، ولی فقیه و امام جمعه شهر روداب گفت: تصویب طرح fatf در مجلس نوعی رسمیت دادن به درخواست‌های نامشورع غرب در خصوص ایجاد دسترسی‌های بانکی است.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۸۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام زاهدی شب گذشته در جوار مرقد اولین شهید مدافع حرم سبزوار شهید رضا دامرودی با بیان اینکه نمایندگان بررسی fatf را به عنوان یک معاهده بین المللی در دستور کار قرار داده‌اند اظهارداشت: متاسفانه در صورت تصویب این طرح در مجلس بر تحریم‌های ظالمانه کشور در آینده خواهد افزود.

وی در ادامه با بیان اینکه امروزه شاهد هستیم که سطح دغدغه‌های برخی نمایندگان تنها به عدم برگزاری کنسرت در یک شهر خلاصه می‌شود،  تصریح کرد: با وجود مشکلات اقتصادی و تحریم‌هایی که علیه کشور ما هر روز وضع می‌شود انتظاری که از نمایندگان می‌رود اینست که راه‌های نفوذ بیگانگان در کشور را ببندند.

زاهدی همچنین با بیان اینکه تصویب این طرح در مجلس نوعی رسمیت دادن به درخواست‌های نامشورع غرب در خصوص ایجاد دسترسی‌های بانکی است ادامه داد: تعریف که غربی‌ها از تروریست دارند ۱۸۰ درجه با تعریف جمهوری اسلامی از تروریست متفاوت بوده و این سبب می‌شود تا در آینده دچار خود تحریمی بزرگی شویم.

امام جمعه روداب بابیان اینکه در جوار شهید مدافع حرم هستیم و باید برای به ثمر نشستن خون این شهدا و حفظ ارزش‌ها تلاشمان را دو چندان کنیم تاکید کرد: بی حرمتی به خون شهدا سزای سختی را در آن دنیا برای ما خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها