مدیر حراست سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران به همراه یك هیأت از مدیران ارشدِ این سازمان وارد چهارمحال و بختیاری شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۰۸۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

به گزارش روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمربنی هاشم علیه السلام؛ مشاور مدیرعامل و مدیر حراست سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران در نشست شورای معاونین شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری؛ حراست را بازوی توانمند یك سازمان در تسهیل راهبردهایی دانست كه آن سازمان برای نیل به چشم‌انداز توسعه طراحی می‌كند.

جمال علیرضا پور، افزود: بر همین اساس، باید نقش حراست را همواره در جهت هم‌افزایی توانِ بخش‌های مختلف سازمان برای دستیابی به اهداف مؤثر در توسعه‌ی پایدار ارزیابی كرد.

علیرضاپور با اشاره به وجود برخی موانع در شركت‌های استانی، تصریح كرد: سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران با اطلاع كامل از مشكلات ساختاری موجود ، رایزنی‌های مستمر را با سایر حوزه‌ها به منظور رفع این موانع انجام می‌دهد.

وی تأكید كرد: مهم‌ترین وظیفه‌ی شركت شهرك‌های صنعتی در استان‌ها ، حصولِ رضایتِ سرمایه‌گذاران در شهرك‌ها و نواحی صنعتی است. چون فلسفه‌ی وجودی سازمان و شركت‌های استانی فراهم‌آوری زمینه‌ی امنیتِ سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف تولیدی است و بنابراین انتظار می‌رود همه‌ی همكاران در ارتباط با این بخشِ مؤثر در ارتقای كیفیتِ كالای ایرانی نسبت به انجام شایسته‌ی این وظیفه‌ی خطیر همت گمارند.

مدیر حراست سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران همچنین اظهار داشت: تجربه ثابت كرده است كه تعامل مثبت با مراجع نظارتی نه تنها به تفاهم در پیشبرد امور می‌انجامد بلكه زمینه‌ی افزایش اعتماد در سطح عمومی جامعه را نیز تقویت می‌كند.

لازم به توضیح است كه مدیر حراست سازمان صنایع كوچك و شهرك‌های صنعتی ایران به همراه یك هیأت از مدیران ارشدِ این سازمان برای هم‌اندیشی پیرامونِ وضعیتِ موجودِ شهرك‌ها و نواحی صنعتی چهارمحال و بختیاری به شهركرد سفر كرد.

ارسال نظرات