نوروزی فر گفت: بر اساس تفاهم به عمل آمده، اصحاب رسانه این استان و عموم بسیجیان از تسهیلات خرید لوازم خانگی و فرش بهره مند می شوند.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۰۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ابراهیم نوروزی فر افزود: بسیج رسانه این استان به منظور ارائه خدمات معیشتی به خبرنگاران اقداماتی در دستور کار دارد که از جمله این اقدامات، بهره مندی خبرنگاران از تسهیلات 70میلیون ریالی خرید فرش است.

اصحاب رسانه البرز ازتسهیلات خرید لوازم منزل بهره مند می شوند
وی در ادامه از انعقاد تفاهم نامه ای با یکی از بازارهای فرش در استان اشاره کرد و اظهار داشت: طبق این تفاهم نامه اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه  و عموم بسیجیان استان البرز می توانند از تسهیلات نقد و اقساط این بازار استفاده کنند.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز گفت: اعضای بسیج رسانه استان برای بهره مندی از این تسهیلات می توانند از این سازمان معرفی نامه دریافت کنند.


وی بیان داشت :طبق این تفاهم نامه خبرنگاران می توانند انواع فرش دستباف و ماشینی ایرانی را در اقساط 15 ماهه بدون پرداخت پیش پرداخت و هیچ بهره ای در فاکتور خریداری کنند.


وی از ارائه تخفیفات ویژه به اصحاب رسانه عضو سازمان بسیج رسانه البرز در خرید های نقدی از این بازار خبرداد و خاطرنشان کرد: همچنین هزینه های حمل و نقل اجناس خریداری شده، برای اصحاب رسانه رایگان خواهد بود.


نوروزی فر اضافه کرد: انعقاد تفاهم نامه با بازارهای لوازم خانگی و مبلمان از جمله اهداف این سازمان درسال جاری است تا اعضای سازمان بسیج رسانه بتوانند لوازم مورد نیاز خود را به صورت نقد و اقساط با تسهیلات ویژه تهیه کنند.


به گفته وی جوانان عضو سازمان بسیج رسانه البرز که در سال جاری ازدواج کنند، از تسهیلات ویژه ی خرید لوازم منزل بهره مند خواهند شد.


رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با بیان اینکه این سازمان خدمات مهمی از جمله برگزاری اردوهای زیارتی، بیمه تکمیلی، انعقاد تفاهم نامه با هتل های مشهد مقدس، استفاده از امکانات ورزشی و غیره به اعضای سازمان بسیج رسانه البرز در سال گذشته ارائه کرده است، تصریح کرد: این سازمان در نظر دارد طی سال جاری به معیشت اصحاب رسانه اهتمام ورزد.


حدود 500 خبرنگار و دست اندرکار رسانه در البرز فعالیت می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها