خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

هنرمندان تا 25 تیر فرصت ارسال آثار به جشنواره بین المللی شعر رضوی در ارومیه را دارند

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاریخ اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره بین المللی شعر رضوی در ارومیه، 10 مرداد بوده و علاقه مندان تا تاریخ 25 تیر ماه فرصت ارسال آثار را دارند.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۱۴
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، منوچهر زاده علی با اشاره به برگزاری سیزدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در ارومیه اظهار کرد: تاریخ اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان، 10 مرداد بوده و علاقه مندان تا تاریخ 25 تیر ماه فرصت ارسال آثار را دارند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره تصریح کرد: در این زمینه، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت های فرهنگی و ادبی مرتبط با سیره اهل بیت(ع) و نیز گرامی داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی از جمله این اهداف است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش بین المللی و ملی برگزار می شود افزود: محورهای جشنواره شعر رضوی، احادیث، فضائل و مناقب، مودت و سیره حضرت ثامن الحجج(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز شخصیت حضرت شاه چراغ(ع) است.

وی بیان کرد: از سوی دیگر هر شاعر می تواند پنج اثر را به دبیرخانه این جشنواره واقع در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ارسال کند.

زاده علی در ادامه اظهار کرد: مقرر بود که امسال سمینار اقوام و ادیان با هدف حفظ وحدت بیشتر، در این استان برگزار شود اما به دلایلی برگزار نخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار