بیانیه سازمان بسیج رسانه بمناسبت درگذشت پدر شهید خبرنگار

سیدرضا ساداتی الگوی روشنی برای عاشقان خدمت به مردم بود

سازمان بسیج رسانه استان یزد طی بیانیه‌ای درگذشت پدر شهید خبرنگار سیدجلیل ساداتی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۶۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج؛ درپی درگذشت حاج سیدرضا ساداتی پدر خبرنگار شهید سیدجلیل ساداتی سازمان سازمان بسیج رسانه استان یزد با انتشار بیانیه‌ای درگذشت این پدر دلسوز و فداکار را تسلیت گفت.
گفتنی است مراسم تشییع جنازه ساعت ۱۶ از منزل شهید واقع در چهارراه فرهنگیان بلوار پاکنژاد روبروی اورژانس برگزارخواهدشد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
انا الله و انا الیه راجعون
درگذشت مرحوم مغفور حاج سید رضا ساداتی، پدر خبرنگار شهید سید جلیل ساداتی، که ثمره زندگی اش را در مسیر دفاع از ارزش‌ها با خداوند متعال معامله کرد را تسلیت عرض می‌کنیم. پدری که با تربیت و تقدیم فرزند برومندش به عنوان ارزشمندترین سرمایه خویش به انقلاب، نمونه و الگوی روشنی برای دلسوزان و عاشقان خدمت به مردم و رهپویان واقعی راه خونبار شهدای گرانقدر بود. بی تردید ثمره زندگی آن سالک راه حق که عمر خود را در راه تربیت فرزندانی متعهد همچون شهید گرانقدر سپری نمود، باقیات الصالحاتی است که در پرونده آن مرحوم می‌درخشد و پاداش صبر و فداکاری این پدر بزرگوار رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاء و ارواح شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی است.
سازمان بسیج رسانه ضایعه فقدان آن مرحوم را به خانواده معزز و همه بازماندگان آن فقید سعید تسلیت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و هم‌نشینی با فرزند شهیدش را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماید.
گفتنی است شهید سید جلیل سادتی پس از چندین مرحله اعزام به جبهه به عنوان خبرنگار و رزمنده سرانجام با شرکت در عملیات قدس ۵ در آب‌های هورالعظیم و در حال تسخیر پاسگاه علیج عراق در شب پانزدهم مرداد ماه سال ۱۳۶۴ به شهادت رسید.
ارسال نظرات