خبرهای داغ:
انفجار خط لوله گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب چند مغازه شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۷۶
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
انفجار خط لوله گاز در میدان مطهری قم/حادثه تلفات جانی نداشت+عکس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، انفجار خط لوله اصلی گاز در میدان شهید مطهری قم منجر به تخریب شدن چند باب مغازه در این محل شد، ولی خوشبختانه با توجه به رخ دادن این حادثه در ساعات اولیه صبح، تا این لحظه تلفات نداشته است.

بر اساس گزارش نشت لوله آب در این محل منجر به خالی شدن زیرلوله گاز شده و همین مسئله منجر به شکستگی لوله گاز و وقوع انفجار شده است.

بر اساس مشاهدات خبرنگاران تعدادی مغازه در محل وقوع این حادثه کاملا تخریب شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به خبرنگاران گفت: این حادثه مربوط به مترو نبوده و فعالیت پروژه در این بخش پایان یافته است.

انفجار خط لوله گاز در میدان مطهری قم/حادثه تلفات جانی نداشت+عکس

وی با اشاره به اینکه چنین حادثه‌ای می‌توانست در هر نقطه از شهر روی بدهد، خاطرنشان کرد: نیرو‌های آتش نشانی در دقایق اولیه به محل حادثه اعزام شده و نسبت به ایمن سازی اقدام کردند.

عباس جعفری یادآور شد: در حال حاضر عملیات خاکبرداری آغاز شده و تیم‌های ما در حال بررسی وجود تلفات احتمالی در این حادثه هستند.

انفجار خط لوله گاز در میدان مطهری قم/حادثه تلفات جانی نداشت+عکس

*حادثه تلفات جانی نداشت

مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حادثه انفجار لوله گاز میدان مطهری اظهار کرد: این حادثه اوایل صبح امروز روی داد که نیرو‌های اورژانس بلافاصله پس از تماس به محل حادثه اعزام شدند، ولی این حادثه تاکنون تلفات جانی نداشته است.
وی با بیان اینکه نیرو‌های اورژانس در کنار عوامل امدادی دیگر مانند آتش‌نشانی، پلیس و شهرداری در محل حادثه حضور داشتند گفت: آتش‌نشانی و دستگاه‌های دیگر مشغول آواربرداری بوده و نیرو‌های اورژانس نیز در محل حاضر هستند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: اکنون فعالیت آواربرداری به پایان رسیده، ولی هنوز دو دستگاه آمبولانس در محل حادثه مستقر هستند.
ارسال نظرات