جانشین فرماندهی سپاه الغدیربیان داشت: اسرائیل تحت سیطره و تهدید نیرو‌های انقلاب و در گروگان جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۸۷
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ سرهنگ پاسدار پورشمسی در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مرکزی یزد در جمع مسئولین ادارات استان، پایوران، بسیجیان وسربازان ناحیه مرکزی با بیان اینکه حماس، مقاومت و حزب الله خروجی انقلاب اسلامی هستند اظهار داشت:  با پیروزی انقلاب اسلامی امید در دل‌ها زنده شد و در حقیقت انقلاب  اسلامی ایران موضوع فلسطین را به اسلامیت ارتقا داد؛ نخستین کاری که انقلاب اسلامی در ارتباط با قدس و ملت فلسطین کرد، امیدبخشی بود.

وی تصریح نمود: اسرائیل تحت سیطره و تهدید نیرو‌های انقلاب است؛ اسرائیل در گروگان جهان اسلام و خط مقدم انقلاب اسلامی در مرز آن‌هاست و جرأت اقدام علیه انقلاب اسلامی را ندارد.

جانشین فرماندهی سپاه الغدیرضمن تاکید بر معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی گفت: دشمنان ما رابطه معیشت را با موشک و تحریم، مقاومت و فلسطین و یمن مورد تحلیل قرار داده‌اند، اما جوان امروز ما  اگر  واقعیت ۴۰ ساله انقلاب را درک کند معیشت را در رابطه با استقلال می‌داندولیکن اگر جوان ما به این درک نرسد از روی ناآگاهی در مسیر اهداف امریکا قرار می‌گیرد.

سرهنگ پورشمسی در ادامه به شبهاتی که توسط دشمنان به جوانان القا می‌کنند اشاره کرد و ابراز داشت: می‌گویند که اگر می‌خواهید به فلان کشور اسلامی کمک کنید چرا به گشنگان کشور خودمان کمک نمی‌کنید، اینجا بحث حیات کاملا نادیده گرفته می‌شود، وقتی دارای سرمایه‌های بزرگ مادی هستید، قطعا دشمن زیاد دارید و اگر بخواهید از کشورتان حفاظت کنید باید برای خود توانایی ایجاد کنید تا جلوی دشمن سودجو و مستکبر بایستید.
وی در ادامه با بیان این مطلب که دولتمردان ومسئولین باید به توانمندی‌های داخلی تکیه نمایند وبحث اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرند افزود: مسأله اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راهکار برون رفت از وضعیت معیشتی واقتصادی کنونی با تمام اصول وفرامینی که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به آن اشاره فرمودند: باید در اولویت کاری برنامه‌های اجرایی مسئولین قرار گیرد.
قابل ذکراست در جلسه تکریم ومعارفه از زحمات فرمانده سابق ناحیه مرکزی یزد، جناب سرهنگ پورشمسی تقدیر وتشکر به عمل آمد وسرهنگ دوم پاسدار جوکار به عنوان فرمانده ناحیه مرکزی یزد معرفی گردید.
ارسال نظرات