فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

دشمن‌شناسی و امام‌شناسی رمز بقای انقلاب اسلامی ایران

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه مهم این است که ما امروز بتوانیم دو موضوع دشمن‌شناسی و امام‌شناسی را درک کنیم، گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی ایران همین نکات است.
کد خبر: ۹۰۲۶۱۸۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار جمیری در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مرکزی یزد ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات وضرورت استفاده بهینه از فرصت باقی مانده ماه مبارک رمضان اظهار داشت: دشمنان قسم خورده اسلام وانقلاب اسلامی بدانند که ما بر همان مکتب حضرت امام راحل معمار بزرگ انقلاب اسلامی که در قرن جدید توانست اسلام ناب را به ما معرفی کند پایبندیم ودست از آرمان‌های خود برنمیداریم.
وی افزود: وقتی به سال‌های قبل از انقلاب اسلامی برگردیم می‌بینیم که تمام توطئه‌های دشمن بر این بود که نامی از اسلام وجود نداشته باشد و تمام نماد‌های اسلامی را یکی پس از دیگری محو و نابود کند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با بیان اینکه امروز باید به خود ببالیم که تحت سلطه استکبار جهانی نیستیم ادامه داد: امروز نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در حال پیش روی بوده و در مقابل سخت‌ترین دشمن انسانیت ایستادگی کرده است.
سردار جمیری عنوان کرد: امروز می‌بینیم که رئیس جمهور آمریکا با خروج از برجام می‌خواهد وضعیتی در جمهوری اسلامی ایران ایجاد کند که به اهداف خودشان برسند، این یک سناریو تعریف شده است، آمریکایی‌ها خروج پیدا کردند، اما کشور‌های اروپایی باقی ماندند.
وی ادامه داد: سوال اینجاست آیا کشور‌های اروپایی دنباله‌رو آمریکا خواهند بود یا در مقابل آمریکا خواهند ایستاد؟ تجربه چهل ساله انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که کشور‌های اروپایی همواره دنباله‌رو آمریکا هستند، اما با باقی ماندن کشور‌های اروپایی در برجام می‌خواهند زمان را از جمهوری اسلامی بگیرند و ما را چند وقتی با کشور‌های اروپایی سرگرم می‌کنند بلکه بتوانند توطئه‌های جدید خود را به کار ببندند.
فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه مهم این است که ما امروز بتوانیم دو موضوع را درک کنیم، تصریح کرد: یکی در بحث دشمن شناسی جلسات مختلفی باید داشته باشیم و خطوط دشمن را در خارج و داخل خوب بشناسیم و دیگر اینکه ما بتوانیم امام‌شناسی را خوب تشخیص دهیم.
وی عنوان کرد: رمز بقای انقلاب اسلامی ایران همین نکات است، امروز ما باید به گفته‌های رهبر ایمان داشته باشیم بنابراین آنجایی که ما به سخنان ایشان عمل نکردیم ما و نظام اسلامی ایران آسیب دیده است، ما هرگز نباید گول دشمن را بخوریم و باید همیشه با بصیرت عمل کنیم.
مراسم تکریم ومعارفه فرمانده ناحیه مرکزی یزد با حضورفرماندهان نواحی، مسئولین دفاتر نمایندگی، ولی فقیه، مسئولین ادارات استان، پایوران، بسیجیان وسربازان ناحیه مرکزی یزدبرگزار گردید که از زحمات بی وقفه سرهنگ پورشمسی تقدیر وسرهنگ دوم پاسدار جوکار به عنوان فرمانده جدید ناحیه مرکزی یزد معرفی گردید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار