خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری عجب شیر در بازدید از بیمارستان در دست ساخت این شهرستان و بهره برداری از یک دستگاه آمبولانس اعطایی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با بیان اینکه این بیمارستان فعلی جوابگوی نیازهای مردم منطقه نیست گفت: این شهرستان به بیمارستانی مجهز با چند دستگاه آمبولانس نیاز دارد.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۱۵
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عادل اصغرپور افزود: با پیگیری های صورت گرفته و همچنین نیاز منطقه، این دستگاه آمبولانس جهت ارایه خدمات بهتر و سریع تر به مردم به جمع آمبولانس های اورژانس شهرستان اضافه شد.
وی تسریع در عملیات ساخت بیمارستان جدید شهرستان را خواستار شد و گفت: قرارگرفتن عجب شیر در مسیر تردد شهرستان های جنوب استان و چند استان دیگر قرار دارد تسریع در ساخت بیمارستان بزرگتر و مجهزتر از ضروریات است.
اصغرپور پیشرفت فیزیکی بیمارستان جدید را 56 درصد اعلام کرد و گفت: تخصیص به موقع اعتبار و بهره برداری از بیمارستان بسیاری از نیازهای درمانی و بهداشتی مردم منطقه را برطرف می سازد.
بیمارستان 82 تختخوابی شهرستان عجب شیر در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع باز زیربنای 8 هزار و 67 مترمربع در چهار طبقه در حال ساخت است.
ایجاد بخش های تخصصی، داخلی زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، کلینیک های فوق تخصصی، آزمایشگاه ها، بخش نوزادان و کودکان در این بیمارستان پیش بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها