مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج نیشابور به مناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۱۹
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مسئول  دفتر نمایندگی، ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج نیشابور به مناسبت عید سعید فطر پیامی صادر کرد متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدا را شاکریم توفیق داد در ماه مبارک رمضان که بحق یک دانشگاه زود بازده انسان سازی است و سرشار از معارف الهی است توانستیم روزه بگیرم و به عبادت وبندگی او بپردازیم ودل وجان سپردیم بر آموزه‌های ارزشمنداین ماه که واقعا برای ساختن انسان و رساندن اوبه درجات عالیه انسانیت و پیمودن مسیردرست صراط مستقیم اتم واکمل است.

واز آن آموختیم درس خودشناسی و خداشناسی و امام شناسی و معاد شناسی و دشمن شناسی و استکبارستیزی درس تعالی جسم روح وسلامت آن و درس مبارزه با هوا‌های نفسانی و ایثار و گذشت و توجه به محرومان و مستضعفان و مظلومان جوامع بشری مخصوصا مسلمانان درس پشت پا زدن به زخارف دنیوی و ترس از جهنم و اشتیاق به بهشت را اگر خواسته باشد بشماریم معارف بر فضیلت این ماه را (لاتعدو لاتحطی) است.

خوشا به سعادت کسانیکه بهره وافر از نسیم‌های دلنواز برکت و رحمت مغفرت‌های ماه خدا بودند و بدا بحال کسانیکه جز حسرت و اندوه و نافرمانی خدای متعال چیزی عائد آن‌ها نشد که به فرمایش معصوم (الشقی من حرم غفران الله حی هذا الشهر).

بدبخت و روسیاه کسی است که این ماه بگذرد مغفرت الهی شامل حالش نشود.

امیدوارم از خدای متعال که به اندک اعمال عبادی ما و قلیل توسّلات ما در این ماه برکت بدهد و اسامی همه ما جزء سعدا رهایی یافتگان از آتش عقوبتش قرار گیرند.

چرا که روزه داران را نویدی است در عید فطر که اعمال را از سر بگیرند مانند کسی هستیم که تازه متولد شده اید سعی کنید از ماه مبارک ارمغانی برای ماه‌های دیگر و یازده ماه بعدی نیز حفظ و بهره‌ای از عملکرد عالی برگرفته از معارف ماه مبارک بشود.

درس گرفتیم اگر متحد نباشیم وتبعیت محض از ولایت نداشته باشیم وضعف بصیرت درما باشد امام معصوم هم که باشد درمحراب عبادت فرقش منشق خواهد شد.

آموخته ایم تنها راه مبارزه با استکبار وکندن این غده سرطانی از منطقه اسرائیل غاصب ایستادن درمقابل آن‌ها وگوش به فرمان ولایت بودن که هرچه امر کند معا وطاعتا باشیم تا سربلندوپیروز درمقابل دشمنان اسلام قرار گیریم.

الحمدالله ناحیه مقاومت بسیج نیشابور کلاس‌های معنوی از جمله تفسیر؛ اخلاق؛ احکام، محفل انس باقران، بااستفاده از اساتید وقاریان مطرح وبرجسته شهرستانی برگزار نمودیم از جمله استاد گرانقدر حضرت ایته الله سید احمد حسینی عضو محترم مجلس خبرگان رهبری والسلالم علیکم ورحمه الله.
ارسال نظرات
پر بیننده ها