خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در آئین تجلیل از خادمان شهدای مدافع حرم استان فارس:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: استان فارس تا کنون ۵۴ شهید مدافع حرم تقدیم کرده است.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۴۰
|
۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از شیراز، گردهمایی خانواده های معزز شهدا و جانبازان مدافع حرم شهرستان شیراز با حضور حدود 300 ایثارگر برگزار و یاد و خاطره حماسه آفرینی های شهدا گرامی داشته شد.

رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در این مراسم ضمن قدردانی از مقام شامخ شهدا از تقدیم قدیم ۵۴ شهید مدافع حرم تاكنون از این استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۸ شهید متعلق به شهرستان شیراز است.

وی با یادآوری اینكه تعدادی از این شهدا، از لشكر فاطمیون بوده‌اند، بر این نكته تأكید كرد كه تمام تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهدای لشكر فاطمیون دقیقاً مانند سایر شهداست و برای ما هیچ تفاوتی میان شهدا قائل نیست.

راهی با تأكید بر اینكه گرامیداشت یاد شهدا در حقیقت ادامه دهنده راه آنان است، گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری نیز فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا كمتر از شهادت نیست لذا در این راه ما نیز باید علاوه بر قدردانی از خانواده‌های معزز شهدا، از كسانی كه به شهدا نیز خدمت می‌كنند قدردانی كنیم.

مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس ادامه داد: در این راستا امشب از ۷ نفر از خادمان شهدای مدافع حرم كه در برهه‌های مختلف به این شهدا و خانواده‌های آنان خدمت می‌كنند، تجلیل به عمل آمد.

در ادامه معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز در این مراسم بیان کرد: شهدا بزرگترین سرمایه خود، یعنی جان شان را برای دفاع از اسلام، انقلاب و کیان میهن نثار کردند و خدمت بزرگی به جامعه نمودند چرا که همچون شمعی سوختند و به پیکر اجتماع، حیاتی جاودانه بخشیدند.

حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور افزود: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران نیز اکنون مدال پرافتخاری چون ایثارگری بر سینه دارند که این عنصر ارزشمند، هویت آن ها را شامل می شود.

وی بیان کرد: اکنون حفظ و صیانت فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج آن در جامعه، اقدام ارزشمندی در جهت ادامه دادن راه شهدا است.

به گزارش خبرگزاری بسیج، در پایان این مراسم از علی حسین یاری، محمدرضا منصوری،‌ عبدالرضا وجدیان، حسن آذرنیوند، احمدرضا مداح و علی انصاری به عنوان خادمان شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها