رئیس هیات فوتبال استان بوشهر گفت: در حال حاضر 48 مدرسه فوتبال در استان بوشهر دارای مجوز و مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۹۰۲۶۲۹۱
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، محمد نجفی امشب در مراسم افتتاحیه چهارمین دوره مدرسه فوتبال باشگاه ایرانجوان خورموج اظهار داشت: اگر امروز نام ایرانجوان خورموج در گسترده فوتبال کشور به‌ نوعی در پی کم‌لطفی و جفای برخی مسؤولین خاموش شده اما نام این باشگاه در کنار خانواده همیشه ماندگار منفرد زنده است.

وی اضافه کرد: مدرسه فوتبال ایرانجوان خورموج از جمله مدارس فوتبالی است که بیشترین فوتبالیست را در خود جای داده و در کنار دیگر مادرس فوتبال این شهرستان در حال فعالیت است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر تصریح کرد: هیات فوتبال استان بوشهر به همت کمیته استعدادیابی و جوانان این هیات، همواره کارهای این مدارس را رصد می‌کند.

نجفی عنوان کرد: امیدواریم با همت مسؤولین استانی و شهرستانی، دستگاه ورزش و هیات فوتبال همواره بتوانیم در رشد و تعالی فوتبال استان گام برداریم.

وی افزود: در حال حاضر 48 مدرسه دارای مجور در عرصه ورزش فوتبال در سطح استان فعالیت می‌کنند که 25 مدرسه دارای مجوز هستند اما بنا داریم که از فعالیت مدارس فاقد مجوز جلوگیری به عمل آوریم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر بیان کرد: این رویکرد موجب شده تا استان بوشهر در لیگ‌های مختلف به‌ ویژه لیگ برتر، 12 بازیکن شاغل داشته باشد و با توجه به استعدادهای خوب موجود در استان، این تعداد قابل افزایش است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات