حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع گفت: با تغییر سبك زندگی بسیاری از مشكلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور حل می شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۱۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محفل انس با قرآن کریم ویژه کارکنان نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور حجت الاسلام و المسلمین "مهدوی ارفع"، رئیس نهضت جهانی نهج البلاغه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین ارفع در این مراسم با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت در جامعه گفت: امروز ما به عینه می بینیم پلیس علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود، در بحث فرهنگی و آگاه سازی قشرهای مختلف جامعه نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده كه نتیجه آن در كاهش برخی جرایم و آسیب های اجتماعی ملموس و قابل مشاهده است.

حجت الاسلام والمسلمین ارفع با اشاره به گسترش روز افزون نهضت نهج البلاغه دركشور گفت: نیروی انتظامی از اولین سازمان هایی بود كه از این اقدام معنوی استقبال شایانی كرد و در حال حاضر به صورت جهادی در تمام لایه های پلیس به این امر پرداخته شده و توفیقات شما عزیزان در گسترش نهضت نهج البلاغه قابل تقدیر است.

وی با اشاره به روش های ابدایی آسان سازی برای تهیه و مطالعه نهج البلاغه گفت: برای فراگیر كردن این امر مهم معنوی در كشور اقدامات بسیار خوبی انجام شده و چنانچه جامعه ما به طور جدی در این عرصه وارد شود با تغییر سبك زندگی بسیاری از مشكلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی كشور حل می شود.

حجت الاسلام و المسلمین "مهدوی ارفع" با بیان تاثیرات شگرف این كتاب الهی سیاسی در زندگی فردی و اجتماعی انسان ها گفت: اندیشمندان بزرگی را می شناسیم كه این كتاب را مطالعه كردند و زندگی آنان متحول شد و به زوایای عظیم و انسان ساز دین اسلام واقف شدند.

این مقام مسئول در پایان با ابراز خرسندی از توجه مسئولان نیروی انتظامی استان به گسترش فرهنگ نهج البلاغه در بین كاركنان و خانواده آنان گفت: بر اساس بررسی صورت گرفته برنامه ریزی های خوبی در این خصوص در سطح پلیس استان انجام شده و پیشرفت های قابل توجهی نیز به دست آمده است.

ارسال نظرات