خبرهای داغ:

برگزاری محفل «انس با قرآن» در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) قم + تصاویر

محفل انس با قرآن کریم و عترت همزمان با ایام معنوی دهه پایانی ماه مبارک رمضان در آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۲۵
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، محفل نورانی و معنوی انس با قرآن کریم با حضور حجت الاسلام جمشیدپور رییس اداره اوقاف ناحیه دو قم و جمعی از قاریان، حافظان و مربیان قرآنی در محل آستان مقدس امامزاده سید معصوم (ع) برگزار شد.
حجت الاسلام حسین مهندسی طی سخنانی در این محفل معنوی با اشاره به فضیلت قرائت و حفظ قرآن کریم بخصوص در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: وقتی شخص قلب و ذهن ودلش را ظرف کلام آیات حق قرارمی دهد در درگاه الهی ارزش خاصی پیدا می‌کند.
وی با بیان اینکه حضرت علی (ع) که ازشمع بیت المال برای کار‌های شخصی استفاده نمی‌کرد، برای حافظان قرآن سهمی ازبیت المال قرارمیداد، تصریح کرد: حفظ قرآن را در سبد زندگی خود و فرزندان قرار دهید و برای این که جوانان و نوجوانان از بی راهه نجات یابند باید آن‌ها را با قرآن مانوس کنیم.
اجرای گروه تواشیح ارواح الهدی بخشی از این مراسم بود.

برگزاری محفل «انس با قرآن» در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) قم + تصاویربرگزاری محفل «انس با قرآن» در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) قم + تصاویر

برگزاری محفل «انس با قرآن» در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) قم + تصاویر برگزاری محفل «انس با قرآن» در آستان مقدس امامزاده سیدمعصوم (ع) قم + تصاویر

ارسال نظرات
آخرین اخبار