استاد اخلاق بیان داشت: مستند به آیات قرآن کریم، مستکبران عالم تا زمان نابودی مسلمانان دست از سرآن‌ها برنخواهند داشت
کد خبر: ۹۰۲۶۳۵۰
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام حسن داعی در جمع پایوران سپاه ناحیه تربت حیدریه اظهارکرد: مستند به آیات قرآن کریم، مستکبران عالم تا زمان نابودی مسلمانان دست از سرآن‌ها برنخواهند داشت.

وی در ادامه افزود: براساس تاکید بسیار زیاد قرآن کریم، تا زمانی که مسلمانان و مومنین به جهت تحقق منویات اعتقادی و معنوی خود، سرپا ایستاده و در برابر ظلم آن‌ها مقاومت می‌کنند، تمام مستکبران عالم آن‌ها را به دقت زیر نظرداشته و تا زمان نابودی آن‌ها دست از سرشان برنخواهند داشت.

حجت الاسلام داعی با اشاره به آیات روشنگرانه قرآن درخصوص مقابله با یهود تحریف شده یا همان یهود صهیونیست گفت: براساس دستور صریح قرآن کریم، هیچگاه در مقابل آن‌ها ترسی به دل راه ندهید و تا زمان حصول پیروزی، ظفر و نصرت الهی در مقابل آن‌ها به خداوند توکل کرده و صبر نمایید، چون هیچوقت آن‌ها در راه نابودی شما دست از حیله و نیرنگ برنخواهند داشت و دائمی دشمن اصلی شما خواهند بود.

مربی عقیدتی سپاه ناحیه تربت حیدریه در پایان حضور پرشور و بابصیرت مردم فهیم ایران اسلامی و همچنین مسلمانان سراسر جهان را قابل تقدیر دانست و افزود: همه این نعمات و این اقتدار از برکت وجود انقلاب اسلامی و رهبری داهیانه حضرت امام خمینی (ره) و همچنین حضرت امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) و همچنین ولایت مداری و بصیرت مردم فهیم ایران اسلامی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها