خبرهای داغ:
صبح امروز همایش سبک زندگی در سالن اجتماعات استانداری با حضور کارمندان بسیجی ادارات استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۳۹۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، دکتر عزیزی کارشناس خانواده درباره راهکارهای عملی سبک زندگی اسلامی را در بین کارمندان بسیجی ادارات استان قزوین تشریح نمود.
در ادامه فیضی مسئول بسیج کارمندان سپاه استان قزوین گفت: تکریم ارباب رجوع و وجدان کاری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و وظیفه ما کارمندان کسب رضایت مردم است و معتقدیم رضایت مردم رضایت خداوند را به دنبال دارد.
فیضی تاکید کرد: ما باید تمام تلاشمان را در جهت پیشرفت انقلابی که با خون ۲۳۰ هزار شهید آبیاری شده است را مضاعف کنیم تا مردم شریف از دستگاهها و نهاد ها رضایت کافی را از عملکرد داشته باشند
وی یادآور شد: به علت بعضی بروکسی های پیچیده و طولانی ادارات ، مردم گلایه مندند و این وظیفه انقلابی کارمندان است که با وجدان کاری تا حدی که قانون مشخص کرده است به امور ارباب رجوع رسیدگی نماید و این امر اولا رضایت مردم و خداوند را به همراه دارد ثانیا اثرات انرژی مثبت رضایت مردم و روزی حلال در زندگی کارمندان هم نقش موثری خواهد داشت.
در ادامه اختتامیه مسابقات ورزشی برگزار شده بین بانوان بسیج کارمندان ادارات استان برگزار شد و با حضور رییس امور بانوان استانداری از نفرات برتر تجلیل شد.
1012/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها