مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود مطرح کرد:

راهکار‌های دفع شیاطین و جنیان /استفاده از ابزار‌های رحمانی برای دیدن ملکوت اعلی

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: جنیان و شیاطین همیشه در کمین انسان‌ها هستند و ابزار‌های ماهواره‌ای و تبلیغاتی دشمنان امروز یکی از راهکار‌های آن‌ها برای نفوذ در انسان‌ها و دور کردن آن‌ها از خدا هستند.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۰۳
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدجواد میرشفیعی در گردهمایی بسیجیان حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری (س) در حسینیه شهدا، کانون جوانان بسیج شاهرود در سخنانی با اشاره به راهکار‌های دفع شیاطین و جنیان کافر از انسان اظهار کرد: مرحله اول تطهیر و پاکسازی است و در ادامه پرهیز از ابزار‌های شیطانی مثل رسانه‌ها و ماهواره‌ها و ابزار آلات موسیقی و مجسمه‌های ذیروح و سگ و شطرنج است و پرهیز از خوابیدن با دست چرب مخصوصاً بچه‌ها چرا که شیطان چربی باقی مانده ار غذا را می‌بوید.
وی با اشاره به ابزار‌های رحمانی برای جایگزینی با ابزار‌های شیطانی گفت: متاسفانه این ابزار رحمانی در رسانه‌های تبلیغ نمی‌شود مثل کبوتر سفید، مرغ و خروس که در خانه نگهداری شوند، خروس تاج دار سفید از آشیانه صاحبش و هفت خانه بعد از آن حفاظت می‌کند.
این کارشناس دینی مذهبی خاطر نشان کرد: اسامی پیامبران در این راستا خیلی موثر است و کسانی که دارای اسماء رحمانی هستند تصرف جنیان کافبر برآن‌ها صفر است و تمام تصرفات بر اسامیی است که غیر رحمانی است.
وی با اشاره به استفاده از لباس‌های رنگ سفید در دفع شیاطین و جنیان کافر تصریح کرد: استفاده از عطر‌های طبیعی مثل عنبر، عود و گلاب ملائکه را جذب می‌کند و شیلاطین را دور می‌کند و دود کردن اسپند در صبح و غروب در منزل که سبب می‌شود جنیان فرار کنند چرا که از دود اسپند متنفر هستند.
میرشفیعی با بیان اینکه استفاده از سرکه و ریختن آن در چهار طرف خانه خیلی خوب است افزود: این کار سبب فراری دادن جنیان می‌شود چرا که آن‌ها از بوی سرکه متنفر هستند بویژه سرکه انگور خیلی خوب است.
وی با اشاره به تابو‌ها و نصب آن در خانه گفت: اگر تابلوی آیت الکرسی و ان یکاد و بسم الله در اتاق داشته باشیم جنیان دور می‌شوند.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با اشاره به اذکار رحمانی در دوری از شیاطین و جنیان کافر افزود: خواندن قرآن با صدای بلند خیلی در دور کردن جنیان اثر دارد و در ساعات اذان با صدای خودتان اذان گفتن و مداومت بر خواندن آیت الکرسی و شروع هر کار با بسم الله الرحمن الرحیم و مداوت بر خواندن سوریه یاسین اثرگذار است.
وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اعظم (ص) بیان کرد: از پیامبر روایت است (اگر شیاطین اطراف قلوب انسان‌ها پرسه نزنند و انسان‌ها اجازه ندهند که آن‌ها بیایند، انسان‌ها ملکوت اعلی را می‌دیدند.)
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار