خبرهای داغ:
تفاهم کره شمالی و آمریکا:

چرا هرکس تسلیم کدخدا شد، الگو میشود؟

پس از توافق اولیه آمریکا و کره شمالی رسانه های داخلی و طیف افراطی اصلاح طلب باز هم نوک پیکان را به سمت نیروهای داخلی گرفتند و کره شمالی را الگو قرار دادند تا راه تسلیم در برابر اروپا را تئوریزه کنند!
کد خبر: ۹۰۲۶۴۱۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷

خبرگزاری بسیج قزوین: در خصوص برچیده شدن کامل هسته ای کره شمالی و تغییر رفتار این کشور آمریکا در نهایت فقط تضمین امنیتی داده است که به این کشور حمله نظامی نکند! اما با دو ساعت قدم زدن مشکل این کشور حل نمی شود و این تازه آغاز تنش ها خواهد بود.
آمریکا وقتی عراق را اشغال کرد و پس از ده سال چپاول این کشور راضی به برداشتن تحریم ها شد!!
از طرفی این جماعت عادت دارند که هرکس تسلیم خواست کدخدا می شود الگوی مناسبی قلمداد گردد!
تا جاییکه روزی ایران را با ونزئلا مقایسه میکردند که امروز بدتر از ونزئلا کشور را مدیریت اقتصادی می کنند، در یک زمان که کاندیدای مورد علاقه آنها رای نیاورد، افغانستان را الگو قرار دادند.
حالا کره شمالی جنگ طلب را الگوی انقلاب و کره تسلیم شده را الگوی مناسب کشور برای خودشان می دانند!
اما کره شمالی در سابق هم با مذاکرات شش جانبه تخریب راکتور هسته ای را انجام داد که آمریکا گلوی این کشور را بیشتر فشار داد و زیر میز وعده ها زد. هرگاه یکی از روسای جمهور آمریکا با یکی از کشورهای موردمناقشه دیدار داشته است پس از مدتی خون و جنگ و براندازی دامنگیر آنها شده است و تا سالها نتوانستندکار خویش را به پیش ببرند!
اما چرا کره شمالی را که جنگ طلب است الگوی انقلابیون و کره شمالی تسلیم شده را الگوی مناسب خود می دانند!!
در آینده نه چندان دور خواهید دید که با محو سلاح های هسته ای و انهدام موشک های دوربرد،بر جسد مردم کره شمالی ارابه های مرگ و شنی تانک ها خواهد راند که همانند ۱۹۰۵ و ۱۹۵۰ روز گار تلخی را بر مردم این شبه جزیره خواهید دید!!
آمریکا به هیچ عهدی پایبند نبوده و در نقض عهد هیچ ابایی ندارد!همانطور که خواب آشفته برجام پرستان به پشتگرمی ۵ قدرت جهانی و شورای امنیت باز هم تعبیر نشد و آمریکا به راحتی خارج شد.
ادامه دارد...
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها