خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه شهید ناصری گفت: اگر مسئولان برای حل مشکلات مردم ناشی از خشکسالی هایی که 18سال پیاپی سرزمین ما را تهدید می کند پای کار بیایند و بخشی از روان آب ها مدیریت شود کشاورزی و دامداری اینجا متحول می شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار حسن رجب زاده در محفل انس با قرآن و ضیافت افطاری در جمع مردم روستای زیدان از توابع شهرستان درمیان اظهارداشت: نبی مکرم اسلام می فرمایند در  ماه مبارک رمضان شیطان در غل و زنجیر است و ما باید این فرصت را قدر بدانیم.

وی بیان داشت: از اینکه در این عصر و در این انقلاب قرار گرفتیم و انقلاب اسلامی علارغم همه دشمنی های دشمنان به 40 سالگی رسیده جای شکرگزاری دارد.

 فرمانده قرارگاه شهید ناصری با بیان اینکه دشمنان برداشت غلطی از انقلاب اسلامی و امام داشتند افزود: دشمنان انقلاب اسلامی امام، انقلاب، مردم  و مؤلفه های قدرت نظام را نشناختند و در محاسباتشان اشتباه می کنند.

وی یادآور شد: بنا به سابقه در دوران های مختلف رهبران شایستگی مدیریت و ادامه انقلاب در کشورشان را نداشتند اما امام  نه تنها دقیقا الفبای سیاسی و حکومت داری را می دانست بلکه بهترین قانون اساسی جهان اسلام قرآن است.

رجب زاده بیان داشت: دشمنان  روش های مختلف را علیه انقلاب شروع کردند تا اینکه جنگ را بر ما تحمیل داشتند و هر روز بر دامنه تهدیدات و دشمنی شان افزوده می شد. دلیلش این بود که امام و مولفه های قدرت انقلاب را نشناخته بودند آنها بر اساس مادیات محاسبه می کردند و عاقبت مطلوب آنان جور در نمی آمد.

دشمن از مؤلفه های قدرت انقلاب غافل است

وی اظهارداشت: دشمنان غافل از این بودند که انقلاب اسلامی با رهبری امام و با تأسی از قرآن و اسلام ناب تشکیل شده مؤلفه های قدرتی داره که منحصر بفرد است  و اینها را در محاسباتشان نگنجانده اند.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری با اشاره به مولفه های قدرت نظام اسلامی افزود: یکی معنویت و توکل بر خدا بود که محافل ما در ماه رمضان، محرم و مناسبت ها نشانه آن است. امام فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد و در صحرای طبس که دشمنان همه فاکتورها را مدنظر قرار دادند امام فرمودند شن های روان طبس مأمور خدا بودند.

برخی کج فهمان در داخل هنوز مؤلفه های قدرت انقلاب را نفهمیده اند

وی خاطرنشان کرد: توکل به خدا مؤلفه قدرت انقلاب است که دشمن و برخی کج فهمان در داخل هنوز نفهمیده اند چون نگاهشان به بیرون است.

رجب زاده با بیان اینکه مؤلفه دوم قدرت، رهبری است که هنوز دشمن تشخیص نداده است افزود: رهبری در سالگرد ارتحال امام مؤلفه هایش را برشمردند. در دوران رهبری نیز مانند امام(ره) با سه گروه ناکثین، قاسطین، مارقین مقابله کردند و قاطعیت رهبری زبانزد دشمنان است که برخی در داخل نیز قدر این نعمت را نمی دانند.

وی مولفه سوم قدرت کشور را حضور و ولایتمداری ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: شهید مطهری بعد از ملاقات امام  گفت " سه ایمان را در چهره امام دیدم که باعث جاویدانی انقلاب شده است اول ایمان به پروردگار ، ایمان به هدف و سوم ایمان به امت و قوم است که امام ملت را باور داشت که به خوبی از انقلاب دفاع کردید.

تنها مشکل مدیریت داریم

فرمانده قرارگاه شهید ناصری ادامه داد: امروز رهبری به ما سربازان نظام و انقلاب دستور مستقر شدن در مرز استان خراسان جنوبی و حفظ امنیت پایدار با کمک مردم را دادند و تاکید داشتند که محرومیت زدایی و مردم یاری را فراموش نکنید.

وی با بیان اینکه در این مدت بیش از یک سال که در منطقه مستقر شدیم با همت و عنایت مردم و مسئولین کارهای خوبی انجام شده است افزود: گرچه ابتدای راه هستیم و خیلی زمینه برای کار کردن وجود دارد چون در جمهوری اسلامی مشکل اعتبار، امکانات و تجهیزات نداریم بلکه مشکل مدیریت داریم.

تحول در کشاورزی و دامداری با مدیریت روان آب ها

رجب زاده خاطرنشان کرد: اگر مسئولان برای حل مشکلات مردم ناشی از خشکسالی هایی که 18سال پیاپی سرزمین ما را تهدید می کند کمی پای کار بیایند و مدیریت کنند بخشی از روان آب هایی که از منطقه خارج می شود و خسارت می آفریند مدیریت شود کشاورزی و دامداری اینجا متحول می شود.

انقلاب هویت انسانی اسلامی ما را برگرداند

وی با تاکید بر اینکه باید شکرگزار نعمت انقلاب باشیم افزود: اگر نیم نگاهی به اقدامات انقلاب داشته باشیم، شرایط منطقه را در نظر بگیریم و شرایط حال را با نظام 2هزار و 500 ساله شاهنشاهی مقایسه کنیم همین که انقلاب هویت انسانی اسلامی ما را برگرداند هرچه داریم در راه انقلاب فدا می کنیم.

فرمانده قرارگاه شهید ناصری با بیان اینکه باید قدردان نعمت انقلاب باشیم یادآور شد: قبل از انقلاب نه تنها در روستای زیدان و اسدیه بلکه تمام منطقه یک متر آسفالت، برق، بهداشت و آموزش نبوده است.  درست است که مسئولین نظام باید خدمتگزار مردم باشند اما باید همیشه به نیمه پر لیوان هم نگاه کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مؤلفه قدرت انقلاب وحدت است و اینکه دشمن برنمی تابد که برادران شیعه و تسنن در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها