سعیدی با بیان اینکه آماده همکاری با نماینده مردم سراب جهت حل مشکل آب کشاورزی روستای استیلی است، گفت: برای تامین اعتبار آبخیزداری روستای استیلی با مسئولان تبریز هماهنگی خواهم کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۲۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۲

محمد اسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ضرورت حل مشکلات آب کشاورزی روستای استیلی(اسطلو) در شهرستان سراب گفت: حل مشکلات آب کشاورزی روستاها یکی از روش ها برای رونق صنعت کشاورزی در کشورمان محسوب می شود و یقینا اگر مشکل آب کشاورزی روستای استیلی با تکمیل ساخت آبخیزداری برطرف می شود، این کار باید در الویت قرار بگیرد.
وی ادامه داد: بنده به عنوان نماینده مردم تبریز، آماده همکاری با نماینده مردم شهرستان سراب برای هر چه سریعتر حل کردن مشکل آب کشاورزی روستای استیلی هستم و یقینا اگر مشکلی اعتباری آبخیزداری این روستا در تبریز قابل رفع و رجوع است، هماهنگی های لازم با مسئولان تبریز را انجام خواهم داد تا این مشکل برطرف شود.
سعیدی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای استیلی گفت: شهدا چشم و چراغ انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هر کاری که برایشان انجام دهیم، باز هم کم است و یقینا اگر این یادواره شهدا در زمان مناسبی برگزار شود، در این مراسم معنوی شرکت خواهم کرد.

ارسال نظرات