خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک خبر داد
مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک گفت: نماز عید فطر امسال در دو نقطه شهری و 16روستای بخش نیم بلوک برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۳۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، "حجت الاسلام میری" مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی بخش نیم بلوک در جلسه ستاد برنامه ریزی نماز عید سعید فطر با تاکید بر ضرورت بر پایی با شکوه نماز عید فطر اظهار داشت: تمهیدات لازم در حوزه های مختلف جهت بر پایی هر چه با شکوهتر برگزار شدن نماز عید فطر انجام خواهد شد .

وی افزود: نماز عید فطر امسال در دونقطه شهری و16روستای بخش نیم بلوک برگزارخواهدشد.

حجت الاسلام والمسلمین"یعقوبی" امام جمعه خضری دشت بیاض هم بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن نماز عید فطر تاکید کرد و گقت: عید سعید فطر یکی از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان جهان است که نباید در امر برگزاری نماز عید سعید فطر از هیچ تلاشی فروگذار شود.

وی با اشاره به لزوم پرداخت زکات فطره از سوی روزه داران گفت: باید زکات فطره قبل از اقامه نماز عید فطر یا در نهایت تا ظهر پرداخت شود و متولین باید در این خصوص اطلاع رسانی لازم را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به اینکه مصارف زکات متفاوت می باشد در روز عید سعید فطر صندوق ها برچسب ها گذاشته شود که بر روی آنها، سه درگاه متفاوت برای زکات فطره، زکات کفاره و زکات سادات تعبیه شود.

"خسروی"بخشدار نیم بلوک هم با بیان اینکه صندو قهای فطریه با برچسبهای مشخص چه در شهر وچه درروستاها ی بخش نیم بلوک مشخص خواهد شد تامشکلی صورت نگیرد افزود: برای پرداخت زکات فطره نمازگزاران نیز صندوق‌های کمیته امداد امام خمینی ،موسسات خیریه در اطراف محل برگزاری نماز در نظر گرفته شده است.

وی نیز درباره برگزاری نماز عید سعید فطر گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم نماز عید سعید فطر نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسان بخش نیم بلوک وخضری دشت بیاض در این روز ارائه خدمات ویژه خواهند داشت.

رئیس ستاد نماز جمعه خضری دشت بیاض هم هدف از جلسه ستاد را برنامه ریزی جهت هر چه بهتر و باشکوهتر برگزار شدن نماز عید خواند گفت: عید سعید فطر بزرگترین عید مسلمانان بوده و مسلمانان دستمزد این یکماه روزه داری را از خداوند می گیرند.

"ولیان" افزود: نماز عید به امامت حجت السلام والمسلمین "یعقوبی" امام جمعه خضری دشت بیاض اقامه خواهدشد .

وی حرکت مردم از میدان نماز راس ساعت ۵/۶ و شروع نماز راس ساعت ۵/۷ صبح در ورودی پارک خاوران انجام می شود افزود: هماهنگی بسیج و کلانتری جهت سامان دادن به عبورو مرور وسائل نقلیه در محل برگزاری نماز، نظافت و آماده سازی محل برگزاری و جایگاه توسط شهرداری، آب پاشی طول مسیر حرکت مردم توسط شهرداری، پوشش خبری واطلاع رسانی ، سیستم صوت توسط فرهنگ وارشاد؛آغاز خطبه ها بعد ازنماز به مدت بیست دقیقه ودیدار با امام جمعه از برنامه های این ستاد دراین روز خواهدبود .

عضو شورای اسلامی خضری دشت بیاض هم در ارتباط با اقدامات شهرداری این شهر در برگزاری نماز عید فطر گفت: با توجه به جلسات هماهنگی، این شهرداری از تمام ظرفیتهای خود برای برگزاری مطلوب مراسم نماز عید فطر استفاده می‌کند.

"حسینیان" بیان کرد: نیروهای خدماتی شهرداری خضری دشت بیاض از ساعت‌های 12 شب تا ساعتهای اولیه بامداد روز عید تا پایان نماز و پس از آن در محدوده محل برگزاری نماز حاضر بوده و نسبت به پاکسازی محل نماز از انواع زباله اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها