خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین
حجت الاسلام معبودی گفت: امام سجاد در فرازهای این دعای شریف هفت درخواست از خداوند دارد و با زبان تضرع از خداوند می خواهد که خدایا رزقت را بر من وسیع کن، مرا قدرت در زمان درماندگی ببخش، مرا مبتلی به کسالت در عبادت نکن، در مسیر رسیدن به تو، مرا دچار کوری نکن تا راهم را گم نکنم.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۳۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در مراسم جشن بزرگ دانش آموزان روزه اولی پسر که در حسینیه شهید مطهری سپاه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد بیان کرد: هیچ کس نمی تواند اعمال ما را بسنجد بلکه هر شخصی خودش باید اعمالش را بررسی کند و برهمین مبنی اینک که در اواخر ماه مبارک رمضان قرار داریم بهتر است خود را محک بزنیم که چه تغییری نسبت به اوایل ماه مبارک رمضان داشته ایم.
وی ضمن اشاره به دعای مکارم اخلاق گفت: به دو دلیل امام سجاد(ع) در همه دعاهایشان ذکر صلوات داشتند که یک دلیل آن به خاطر شرایط خفقان بعد از شهادت امام حسین(ع) به کسی اجازه تبلیغ اهل بیت(ع) داده نمی شد امام امام سجاد(ع) برای از بین بردن این اتفاق در دعاهایشان ذکر صلوات داشتند.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: دلیل دوم این است که امام می فرماید اگر کسی می خواهد به سعادت برسد فقط از طریقمسیر اهل بیت و قرآن است. قرآن ثقل اکبر و اهل بیت(ع) ثقل اصغر استو جدا از این دو نمی توان به رشد و بالندگی رسید.
حجت الاسلام معبودی افزود: امام سجاد در فرازهای این دعای شریف هفت درخواست از خداوند دارد و با زبان تضرع از خداوند می خواهد که خدایا رزقت را بر من وسیع کن، مرا قدرت در زمان درماندگی ببخش، مرا مبتلی به کسالت در عبادت نکن، در مسیر رسیدن به تو، مرا دچار کوری نکن تا راهم را گم نکنم.
وی عنوان کرد: همچنین امام خاضعانه از خداوند می خواهد که کمکم کن تا دچار کاری نشوم که برخلاف محبت تو باشد، در جایی ننشینم که از تو جدا باشد و مرا از کسانی که در راه تو اجتماع می کنند جدا مکن.
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به عوامل وسعت رزق و روزی ادامه داد: عوامل زیادی در وسعت رزق دخیل هستند از جمله نماز اول وقت است که نمود آن فقط در زیاد شدن ثروت نیست بلکه رفیق خوب، همسر خوب و غیره را نیز شامل می شود.
حجت الاسلام معبودی اضافه کرد: همچنین اخلاق حسنه، نیکی به مردم، امانتداری شامل هر نعمتی که پروردگار به ما بخشیده، دعا کردن برای مومنین، مداومت در طهارت و ازدواج از دیگر عواملی است که موجب وسعت رزق می شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مقابل، از اموری که روزی را می گیرد ارتکاب گناه، حبس حق برادر مسلمان و حرام خواری مانند رشوه، ربا است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها