خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان البرز گفت: اگر مقتدر در برابر دشمن بایستیم فرار می کند و اگر آنها بر ما مسلط شود تازه دشمنی شروع می گردد، در آن زمان آغازی بر تاخت آنها است لذا ما باید زمینه تسلط دشمن بر خود را از بین ببریم.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۶۸
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام شجاعی مهر، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در اختتامیه محفل انس با قرآن کریم این ناحیه ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید فطر و مروری بر درس هایی که باید از قرآن کریم دریافت، اظهارکرد: لازمه پاسدار بودن به عنوان سرباز مدافع دین و انقلاب این است که فضائل اخلاقی را در خود تقویت نماییم.
وی ادامه داد: دشمن شناسی موضوعی است که همواره باید به آن پرداخت، شناخت دشمن از صفات مومن است، دشمنی حق و باطل از بدو خلقت آدم وجود داشته است، این دشمنی به خصوص دشمنی انقلاب اسلامی و استکبار و در راس آن آمریکا یک مشکل زیربنایی است، این طور نیست که یک بحث نظری باشد و با گفت و گو و یا داد و ستد حل گردد، دشمن دوست دارد که ما از دین خود برگردیم، این جنگ زمانی پایان می یابد که یا آنها را نابود کنیم و یا اینکه در اندیشه آنها حل شویم.
شجاعی مهر تصریح کرد: دشمنی حق و باطل برکاتی هم دارد، وقتی سیاهی را می بینیم سفیدی را می شناسیم، اگر این دشمنی وجود نداشته باشد تفاوت ها دیده نمی شود، لذا اگر مقتدر در برابر دشمن بایستیم فرار می کند و اگر آنها بر ما مسلط شود تازه دشمنی شروع می گردد، در آن زمان آغازی بر تاخت آنها است لذا ما باید زمینه تسلط دشمن بر خود را از بین ببریم.
وی تاکید کرد: دشمن هرگز به دنبال رفاه ما نیست و حتی همیشه بر سر راه این مسئله مشکلاتی هم ایجاد می کند، اینکه فکر کنیم با کنار آمدن با آمریکا راه های سرمایه گذاری در کشور ما گشوده می شود تفکر غلطی است.
این مسئول ابراز کرد: دشمن همواره تلاش می کند به مواضع مسلمین ضربه وارد کند و هرگز هم نسبت به این مسئله کوتاه نمی آید حتی در این راه برنامه ریزی های بلند و کوتاه مدت متهددی را تعبیه می کنند، حالا اینکه اوباما برود و ترامپ بیاید هیچ فرقی در برنامه آنها ایجاد نمی شود ولی م متاسفانه به عنوان جبهه حق برنامه ریزی ما به این صورت نیست.
شجاعی مهر گفت: دشمن از هر طرفی که بتواند به شما ضربه می زند و همواره به دنبال این هستند که از پشت به شما خنجر بزنند و به گفته رهبر مشت چودنی در زیر دستکش مخملین هستند
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در پایان با اشاره به اهمیت اقامه نماز گفت: از صفات مومن دائم الذکر بودن است و در قرآن نماز به عنوان ذکر الهی یاد شده است، نمازی که به جماعت خوانده شود اهمیت بیشتری میابد و در ان بین نماز عید هم از مستحبات موکدایست که آرزو می کنیم همه ما از آن بهره مند شویم.
3001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها