خبرهای داغ:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: جوانان مومن و انقلابی باید با اتحاد و انسجام انقلابی و نیز با رویکرد فراجناحی با تکنیک محبت و مهربانی به امید آفرینی و پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند .
کد خبر: ۹۰۲۶۴۶۹
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین در نخستین گردهمائی معاونت جوانان ستادهای نماز جمعه استان قزوین با اشاره به اینکه فلسفه روزه داری برای رسیدن به تقوا است، اظهار داشت: امام صادق (ع) می فرمایند که ارکان و اساس اسلام شامل نماز، زکات، روزه، حج و ولایت می شود که ولایت مفتاح و کلید قبولی چهار مولفه اولی است یعنی اینکه تمامی سفارشات و اعمال اسلام انسان را به ولی زمان متصل می کند و دست در دست ولی خدا می گذارد.
وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر ولی فقیه زمان نائب ولی خدا است و ائمه جمعه نیز در طول این ولایت قرار دارد، افزود: نماز جمعه نماد و نمود تجدید بیعت با ولایت است و تمامی اقشار و گروه های مختلف وظیفه دارند که آن را با شکوه و با صلابت برگزار کنند.
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین خاطرنشان کرد: امیدواریم معاونت جوانان ستادهای نماز جمعه با این خط مشی با سیاست کلان جذب حداکثری البته با پایبندی به مبانی انقلاب و ولایت در جبهه سازی اقدامات لازم را با نیت تقرب به خداوند متعال انجام دهند .
فاطمی نسب گفت: امیدواریم جوانان استان با تمام قوا و نشاط جوانی در سنگر نهاد نماز جمعه به جذب حداکثری و جبهه سازی نیروهای جوان انقلابی بپردازند تا بدین وسیله شاهد حضور چشمگیر آنان در نماز جمعه باشیم.
وی افزود: جوانان مومن و انقلابی باید با اتحاد و انسجام انقلابی و نیز با رویکرد فراجناحی با تکنیک محبت و مهربانی به امید آفرینی و پیگیری آرمان های انقلاب اسلامی بپردازند .
مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: موتور محرک انقلاب اسلامی جوانان این مرز و بوم هستند که می توانند با انرژی جوانی خود در پرشور برگزار شدن نماز جمعه نقش آفرینی کنند .
فاطمی نسب اظهار داشت: تشکیل هیئت های اندیشه ورز جوانان با محوریت ائمه جمعه که حداقل ماهی یک بار در محضر امام جمعه محترم برای رشد و پیشرفت معنوی جوانان از مصوبات این جلسه بود که امیدواریم جنبه عملیاتی به خود بگیرد.
در پایان از معاونان محترم جوانان ستاد های استان تقدیر بعمل آمد و نشان خادمی نهاد نماز جمعه به ایشان تقدیم شد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها