یک بسیجی و تولیدکننده ماهیان گرمابی و زینتی در گفتگو با «بسیج»:
حمید پرقدیمی با بیان اینکه اقتصاد کشورمان به سمت مدیریت یکپارچه، عملیاتی و هوشمند حرکت کند افزود: باید مکانیزم های بین ادارات اصلاح و بازار نیز اصلاح شود و تقاضاهایی که وجود دارد به شکل موثری مدیریت شود.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۷۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۶

حمید پیرقدیمی یک بسیجی و تولیدکننده ماهیان گرمابی و زینتی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: کشورمان از شرایط خوبی برخوردار است اعم از علم، کارشناسان و منابع غنی هم وجود دارد ولی متاسفانه مدیریتی که بتواند این ها را ترکیب کند تا کمترین هزینه و بیشترین سود را داشته باشد کمتر داریم.

وی با بیان اینکه اقتصاد کشورمان به سمت مدیریت یکپارچه، عملیاتی و هوشمند حرکت کند افزود: باید مکانیزم های بین ادارات اصلاح و بازار نیز اصلاح شود و تقاضاهایی که وجود دارد به شکل موثری مدیریت شود.

پیرقدیمی خاطرنشان کرد: قیمت ها تنها انعکاس واقعیت ها هستند لذا باید واقعیت ها را به سمت مطلوبی پیش برود لذا سیاست های مالی هدفدار می تواند گام موثری در جهت رشد و توسعه تولید و صادرات تولیدات داخلی محسوب شود. از اینرو حمایت مالی و تدابیر لازم در جهت پیشبرد امور تولیدکنندگان امری ضروری در پیشرفت و توسعه پایدار بوده و می تواند اقتصاد کشورمان را به سمت تحول و نوآوری پیش ببرد. 

ارسال نظرات