طی حکمی از سوی دکتر تقی نتاج مدیرعامل بانک قوامین آقای علی درزی نیا به عنوان معاون مالی معرفی و آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۲۶۴۸۷
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

 


به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک قوامین به پیشنهاد کمیته انتصابات بانک قوامین و تأیید مدیرعامل بانک ، علی درزی نیا به سمت معاون مالی بانک قوامین منصوب گردید.
این گزارش حاکی است طی مراسمی با حضور معاونین و مدیران ادارات مرکزی بانک قوامین دکتر تقی نتاج با تقدیر از آقای محسن زرندی مقدم ، آقای علی درزی نیا را به عنوان معاون مالی بانک قوامین معرفی کرد. 
دکتر تقی نتاج در این مراسم لازمه ی قبول مسئولیت را آمادگی برای پاسخگوئی دانست و گفت در بانک قوامین باید پاسخگوی  سهامداران و سپرده گذارانی باشیم که به ما اعتماد کرده اند و با سعه صدر و صبوری با ما همراهی می کنند . پس ما باید لیاقت این  اعتماد ارزشمند را داشته باشیم و تمام توان خود را برای خدمت همه جانبه برای پیشبرد اهداف بانک به کار گیریم.ایشان با اشاره به سوابق علی درزی نیا اظهار امیدواری کرد در کنار سایرمعاونتها حرکت به سمت اهداف عالیه بانک ، شتاب بیشتری بگیرد.
لازم به ذکر است ریاست اداری حسابداری کل و بودجه ی معاونت مالی ، مدیر کل شعب سابق استان هرمزگان ، مدیر کل تهران شرق و مدیر کل شعب تهران غرب از جمله ی سمت های قبلی آقای درزی نیا بوده است.
 
ارسال نظرات