خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: سرمنشا تفکر بسیجی اموزه های دین مبین اسلام است که توانسته هیمنه پوشالی امریکای جنایتکار را در هم شکسته و مانند سدی در برابر توطئه های شوم انان بایستد.
کد خبر: ۹۰۲۶۵۲۴
|
۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عبد الرحیم نجف قلی زاده سرایی شامگاه چهارشنبه در محفل انس مشترک شیعه و سنی در نقده که با حضور علما، نخبگان، ائمه جمعه و جماعت و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، افزود: در سایه تفکر غنی و پر محتوای بسیج امروز شاهد اقتدار ایران اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه هستیم.

وی اظهار کرد: رزمندگان جبهه مقاومت اعم از شیعه و سنی اقتداری که در سایه وحدت حاصل شده را حفظ کرده اند و امروز با تمام توان از آن دفاع می کنند.

حجت الاسلام سرایی اضافه کرد:  بصیرت به مانند قطب نمای انسان در زندگی بوده که در برهه های مختلف می توان با توسل به آن از گرداب گمراهی رهایی جست.

وی بیان کرد: اشتباهات راهبردی برخی از سران و رهبران سیاسی دنیا بالاخص در کشور مصر که انقلابیون را به جوخه اعدام کشاند در سایه بی بصیرتی بود.

وی اضافه کرد: اشتباه راهبردی محمد مرسی در اعتماد به امریکا موجب شد تا انقلاب مصر دوام نداشته باشد.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: در جامعه ای که به قرآن تمسک جسته می شود ذلت برای آن ملت وجود ندارد.

وی گفت: ملت ایران در زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 از تابلویی که امام (ره) برای جامعه ترسیم کردند بهره جست و شهادت را تنها عامل رهایی از بند اسارت و آزادگی خود دریافتند.

وی افزود: ملت ایران به برکت قران کریم 40 سال در برابر ظلم استکبار ایستاده است و آرزوی نابودی انقلاب را که سران رژیم بعث عراق و استکبار در سر می پروراندند را برای انان غیر ممکن کرده اند.

حجت الاسلام سرایی با اشاره به نصرت الهی مردم ایران در دوره های مختلف عمر انقلاب ادامه داد: امروز هدف دشمنان از سنگ اندازی نابودی کامل خود اسلام است غافل از آنکه مسلمانان بیدار و با بصرت در صحنه اند.

وی بیان کرد: دشمنان دیگر در توطئه های خود تفاوتی بین شیعه و سنی قائل نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: همه دنیا شاهد بودند که در هنگام تجاوز داعش به کشورهای اسلامی هدف هم اهل سنت بود و هم شیعیان و تفاوتی در این میان قائل نبودند.

وی اضافه کرد: طراحی شیعه لندنی و اهل سنت امریکایی هر دو دسیسه امریکا بوده که بتوانند استعمار و خوی استکباری خود را در منطقه تحمیل نمایند و مرکز فرماندهی هر دو در آمریکا قرار دارد.

حجت الاسلام سرایی ادامه داد: ملت ایران ثابت کردند که در دفاع از حریم اسلامی و انقلاب شیعه و سنی متحد در کنار همدیگر هستند.

وی افزود: مدافعان حرم نمونه بارز این وحدت و همدلی در دفاع از حریم اسلام و مسلمین بوده است.

وی گفت: تفکر امام خمینی (ره) بعد از انقلاب عامل وحدت بخش ملت ایران در جهان اسلام بود و روز قدس یادگاری عظیم از این بزرگوار است که نمونه ای از اتحاد ملت اسلام در دفاع از حریم اسلامی است .

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی این محفل انس با هدف به صورت نمادین و جهت تقویت وحدت بین شیعه و سنی برگزار شد.

ش/108

ارسال نظرات